Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arne Bendiksen er sur på Bergen og NRK... Flaut! Ikke siden han er glemt, men for at han gikk ut i fra å få en feiring. Idiot.

Sur gammal gubbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hakeslepp:

Bergenser selvfølgelig! Nesten så jeg håper noen hadde planlagt surpriseparty her hjemme. Men han er i Praha og er gretten!

:bursdag: Grattis gamlefar!

Skrevet
:hakeslepp: 

Bergenser selvfølgelig! Nesten så jeg håper noen hadde planlagt surpriseparty her hjemme. Men han er i Praha og er gretten!

:bursdag: Grattis gamlefar!

:hoho: Ja - der sa du det! :hoho:

Skrevet

Synes nesten litt synd på han jeg. En ting er at han føler seg glemt og lider i sitt stille sinn, men en annen ting er å drite seg ut ved å kontakte VG for å si at han føler seg glemt og hadde forventet ET EGET PROGRAM på NRK eller en feiring av Bergen kommune....

Men jeg synes litt synd på han som sagt... Kan ikke være greit å bli gammel og surrete...

Skrevet

Ja, gammern er jo tross alt 80 nå. Jeg fikk en liten følelse av at VG trykket denne saken for å dumme han litt ut? Det funka i alle fall.

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Kan nå ikke noen gi den mannen en blå ballong, i det minste?

Gjest Kaffomann
Skrevet

Må han få lov til å mene. Faktisk synes jeg han har helt rett.

Skrevet
Må han få lov til å mene. Faktisk synes jeg han har helt rett.

*kremt* hilsen bergenseren :briller2:

Gjest Kaffomann
Skrevet

Kall meg hva du vil, men jeg har faktisk aldri vært i Bergen.

Skrevet
Kall meg hva du vil, men jeg har faktisk aldri vært i Bergen.

Huh? Åja. Da beklager jeg. :)

Skrevet

Vet dere hva jeg er veldig lei av drittslenging om bergensere. " Typisk bergenser" kommentarer o,l. Si meg hva er typisk for dere? Å dra alle mennesker under en kam og rakke ned på dem på nettet? Går ut i fra at dere til vanlig ikke er rasistiske?

Jeg er fra Bergen og har respekt for mennesker generellt, jeg generaliserer ingen bare fordi de er fra Bærum, mosjøen eller karasjok. Det er vanlig respekt for mennesker som jeg synes alle burde ha ;)

Skrevet
:overrasket: ja,ja.....

hæppi børstday arne..

og så lite respekt hadde hun :legrine:

Skrevet
Kan nå ikke noen gi den mannen en blå ballong, i det minste?

Han har jo fått en blå ballong. Han var på frokost-tv hos nrk i går/tirsdag(?). De intervjuet han og viste gamle klipp fra karrieren hans. Den blå ballongen danset i bakgrunnen. :ler:

Men kanskje et helt innslag på frokost-tv ikke var godt nok?

Gjest Kaffomann
Skrevet

Spørs om ikke Petter Nome igjen blir permittert for å ha drevet litt på egen hånd mot NrKs policy.

Skrevet
Vet dere hva jeg er veldig lei av drittslenging om bergensere. " Typisk bergenser"  kommentarer o,l. Si meg hva er typisk for dere? Å dra alle mennesker under en kam og rakke ned på dem på nettet? Går ut i fra at dere til vanlig ikke er rasistiske?

Jeg er fra Bergen og har respekt for mennesker generellt, jeg generaliserer ingen bare fordi de er fra Bærum, mosjøen eller karasjok. Det er vanlig respekt for mennesker som jeg synes alle burde ha ;)

On topic

Det vitner vel om et stort ego å forvente noe ala en folkefest bare fordi man har skrevet noen morsomme sanger. Jeg vil tro det er mange sangere hvis fødselsdager forbigår i stillhet, uten at de syter av den grunn? Nei, han burde holdt kjeft!

Off topic

Det er vel like mye drittslenging om bergensere som det er om alle andre ;)

Og er det noen som kan forklare meg hva som skjer når man drar alle under en kam? I tilfelle det er noe annet enn å skjære alle over en kam, som det faktisk heter. Menmen..

Skrevet

Må være bittert å oppdage at man ikke er på kjendisenes A-lag lengre.

Snakk om å tro man er noe... :ler:

Skrevet

Synes dette er mest flaut... :sjenert:

Men han hadde vel fortjent noe iallefall, det synes jeg. Et avisopplsag eller noe, hvis NRK eller Bergen ikke ville mener jeg!

Men å sutre på denne måten det synes jeg er for teit!

Skrevet

On topic

Det vitner vel om et stort ego å forvente noe ala en folkefest bare fordi man har skrevet noen morsomme sanger. Jeg vil tro det er mange sangere hvis fødselsdager forbigår i stillhet, uten at de syter av den grunn? Nei, han burde holdt kjeft!

Hva er det med mennesker i den vestlige verden? La oss gjerne lage en folkefest for mennesker som gjør noe BRA :) Hvorfor ikke?

Off topic

Det er vel like mye drittslenging om bergensere som det er om alle andre ;)

Tja, synes ofte bergensere kommer dårlig ut jeg :/

Og er det noen som kan forklare meg hva som skjer når man drar alle under en kam? I tilfelle det er noe annet enn å skjære alle over en kam, som det faktisk heter. Menmen..

Javel, og dette er bestemt og vedtatt med lov?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...