Gå til innhold

Er det noen som har disse i skuffen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen her som har eller har hatt hvite eller grå Brooks tennissokker liggende et sted i sokkeskuffen sin?? De med sort og rød stripe på helt oppe og påskrevet Brooks nedover? Dette er sokker "alle" gikk med for noen år siden. Hilsen nysgjerrig sokkesamler ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har et gammelt hvitt par med skrift under fotsolene liggende hjemme hos mor. Hvis jeg husker riktig, var det en gave fra tremenningene mine da jeg gikk på barne- eller ungdomsskolen. Jepp! :tunge1:

Skrevet

søstra mi hadde for en del år siden husker jeg..

Gjest Catwoman
Skrevet

Ja.. jeg har faktisk hatt akkurat slike du beskriver, for endel år tilbake... :ler:

Hadde egentlig glemt det, helt til du nevnte det.

Skrevet

Så senest for to uker siden en jente/dame håndballspiller som brukte sånne hvite brooks sokker med rød og sort stripe på under en håndballkamp :) De eksisterer altså fremdeles! Husker også at "alle" hadde disse sokkene for noen år tilbake. Solgte de på G sport og jeg hadde selv maaaange eksemplar av de.

Skrevet

Er det virkelig bare 3 personer på over 300 visninger som har hatt disse sokkene????? :klø:

Skrevet

Jeg har nå hatt disse sokkene jeg også, men det er vel ikke sååå interessant. De er kassert for lengst.

Skrevet

Eg hadde dei og :ler:

sånne sokka som ikkje var tilpassa framme, var bare "rett over søm" framme, og en klump med sokke-tråd med lilletåa og storetåa som irriterte!!

(men det e maaange år sidan dei blei kasta)

Gjest Borghild
Skrevet

Du kan få kjøpe mine 17 par for 3000 kr.

Skrevet

Nei, jeg har ikke sånne sokker. Husker de var populære for noen år siden, men de sitter ikke bra på foten min- tross "unisex" og "one size fits all"! :ler:

Lykke til med sokkesamlingen! ;)

Skrevet

Beklager, men disse sokkene var ikke unisex eller one size fits all.. Kanskje du kjøpte feil størrelse Brumma?? :)

Skrevet
Beklager, men disse sokkene var ikke unisex eller one size fits all..

Da tenker jeg nok på noen andre. Tennissokker er ikke helt min greie... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...