Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Damer som forelsker seg, legger seg etter, flørter osv med menn de vet er opptatte... Fortjener de verbal bank?

Personlig ville jeg tenke lenge og vel før jeg la inn masse energi på en mann som er opptatt. Men vi er jo forskjellige.

Jeg er gift med en mann som ( håper det ikke låter teit) har skikkelig draget. Når vi er ute sammen, sjenerer ikke enkelte seg for å gå til "angrep" - selv om det er tydelig at vi er sammen. Det er nok fordi jeg er helt vanlig, ikke noen super-babe...Lett match, tenker de kanskje?

Uannsett mener jeg ansvaret ligger hos min mann, det er hans oppgave å avvise.

Utroskap er utrolig ødeleggende for et forhold, man blir krenket, stolthet og selvbilde får en alvorlig knekk. Dessuten settes tilliten på en hard prøve og en blir små-paranoid.

Oppdaget for en tid tilbake at min mann hadde et forhold til en kollega, det var en usedvanlig smertefull erfaring. Han fikk valget, meg eller henne, uten noen form for kompromier. Selv sa han at det føltes som å komme ut av en boble. Plutselig ble han bevisst hva som stod på spill, hva han ville miste ( vi har barn). Han kuttet kontakten med henne, og vi har jobbet steinhardt i etterkant, familirådgivning etc. Enda er jeg veldig sårbar, og min mann blir ofte konfrontert med spørsmål som - hvor var du, har du hørt fra henne, hvorfor osv. Det gjorde jeg han oppmerksom på ville komme, heldigvis begynner jeg å finne tilbake til meg selv igjen, og slike spørsmål stiller jeg sjeldnere.

Var veldig sint på denne andre, men hun tvang så langt fra min mann til å bite på agnet. Kommer ingen vei med å bruke energi på henne.

Jeg var ganske klar i mine krav, ingen kontakt med denne andre, og oppdager jeg at det har vært det, kan min mann bare pakke kofferten. Bedre å hoppe ut i smerten, leve gjennom den og komme seg videre i livet. Å leve i et ekteskap hvor svik er en del av hverdagen, er ødeleggende...

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

D er jo son du sa: Ansvaret ligger hos den som har noe hjemme,men jeg må innrømme jeg tenker mitt om tjuvskræv som renner rundt m andre kvinners menn.

Virker som at d er en sport for enkelte.........

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg er også sammen med en som har skikkelig draget....i begynnelsen var det litt gøy faktisk, nå irriterer det meg mer, spesielt fordi det er jenter som er FULLT klar over at mannen faktisk er opptatt.

For eksempel eks'er og slike ting, som gir gladelig katten i at det han har mellom beina belongs 2 ME.

Jeg gidder ett og slett ikke bruke tid eller energi på å stille de til veggs og gi dem verbalt inn, jeg mener det er hans ansvar å holde seg unna, det er han som er opptatt, og den dagen jeg finner ut at han evt har vært utro, da ville ikke jeg vært i hans baller...

Gjest Anonymous
Skrevet

Opplevde det samme som deg men desverre fortsatte han bak min rygg.

Det er utrolig vondt. Han er en drittsekk, eksen min men hun er også det!

Hun kjennte meg også.

De er ikke sammen det var bare spenningen....

All fremtid er ødelagt for vår del.

Vet hvordan du må ha det.

Gjest Anonymous
Skrevet
D er jo son du sa: Ansvaret ligger hos den som har noe hjemme' date='men jeg må innrømme jeg tenker mitt om [b']tjuvskræv som renner rundt m andre kvinners menn.

Virker som at d er en sport for enkelte.........

Likte betegnelsen din....

Skrevet
tjuvskræv som renner rundt m andre kvinners menn

ja, disse trønderne kan få sagt det! :sjarmor:

Skrevet

Opplevde d samme m eks'en min. Han lignet på Jim Morrison. Herregud, jeg var så stolt; tenk at han valgte MEG.....Etterhvert begynte denne sjekkeproblematikken m andre dammer som SKULLE ha ham, koste hva d koste ville....Vi var på dans, og han fikk lapper sendende til seg av noen babe'er v nabobordet. Den gangen gikk d bra, andre ganger ikke fullt så bra. Men etterhvert begynte han å behandle meg på en måte som gjorde at han drepte all kjærligheten jeg hadde for han, vold og sånt, så da ville jeg bare ut av forholdet og så langt vekk som mulig. Men DA fikk pipa en annen lyd, da var d ikke måte på hvor han elsket meg og ikke kunne leve uten meg. Heldigvis ble jeg kvitt han, rett og slett v å spasere rett i armene på min nåværende sambo. Ellers hadde jeg blitt gal, følte meg rett og slett forfulgt av han....Så, ja, jeg er fint ferdig m 'den høye, mørke' Men d var jo en erfaring å ha vært der.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...