Gå til innhold

Suzanne Brøgger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bokormen_*
Skrevet

Noen som vet om hvor på nettet man kan få tak i bøker av Suzanne Brøgger? Søker etter forfatteren på bokkilden.no og tanum.no, men ingenting kommer opp. Staver jeg forfatterinnens navn feil eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som bøkene er utsolgt fra forlaget og at det ikke er planer om å trykke de opp på ny. Lån de på biblioteket :)

Gjest Gjest_bokormen_*
Skrevet

Fant boken jeg var ute etter her :) Pussig at det skulle være så vanskelig å oppdrive bøkene hennes her til lands, hun er jo en stor skandinavisk forfatter.

Skrevet

Så bra at du fant den. Det sto jo at den var utsolgt på Cappelens sider og at de ikke hadde planer om å trykke opp nye, så der hadde du flaks. :)

Ja, hun er en stor forfatter, så det er jo litt merkelig, endig med deg i det. Men forlaget føler vel at de ikke hadde fått solgt nok bøker til at det hadde lønt seg antakeligvis.

Gjest Gjest_bokormen_*
Skrevet

Kommer av en eller annen grunn ikke inn på siden du linket til, men skal prøve igjen i morgen. 80 kr er å foretrekke fremfor 300+ ja. Takk for tipset! :blomst:

Skrevet

Æsj, linket fungerte ikke så jeg nå. Men gå inn på www.bokhuset.no og søk etter navnet på boken eller forfatteren. Da skal boka komme opp.

Bare hyggelig å hjelpe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...