Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest squeeky
Skrevet

Er det noen flere som følger med på denne serien?

Jeg digger den! :)

Synes episoden ikveld var skikkelig spennende. :overrasket:

Nå er jo jeg en person som digger slike temaer da; Overnaturlige ting, spøkelser, aliens etc..morro :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg følger med!! Synes også serien er bra!

Jeg liker ikke alle serier som går på det overnaturlige, må ikke bli for overdrevet...

Gjest squeeky
Skrevet

Så morro at det er flere enn meg :hoppe:

Hva tror du de hvite duene på slutten betydde???? :overrasket:

Skrevet

Hmm... Vet ikke helt. Kan vel tolkes på flere måter. Uansett så var det vel et tegn fra han tattoo-fyren om at han fikk fred til slutt. Muligens i forhold til sønnen sin med tanke på den dua han hadde tatovert bak øret. Hva tror du?

Skrevet

Elsker den serien jeg også, faktisk første gang jeg har vært fristet til å laste ned bare for å få se meeer! Spesielt siden jeg har hørt at det bare blir bedre og bedre utover i denne sesongen og sesong 2.

Skrevet

Også har jeg sansen for Jennifer Love Hewitt, synes hun gjør en god rolle i serien. :)

Gjest squeeky
Skrevet

Har ikke likt henne tidligere, men etter denne serien så begynner hun å bli godt likt her ja :)

Hmm...kanskje det er som du sier Karamba; At han fikk fred...men hun så så alvorlig ut da hun så dem...

Frister å lure-se mere, men synes det er litt herlig å ha en god serie å se frem til hver uke :)

Skrevet
Har ikke likt henne tidligere, men etter denne serien så begynner hun å bli godt likt her ja :)

Hmm...kanskje det er som du sier Karamba; At han fikk fred...men hun så så alvorlig ut da hun så dem...

Frister å lure-se mere, men synes det er litt herlig å ha en god serie å se frem til hver uke :)

Ja, sant det at hun så alvorlig ut da hun så dem...

Er ganske fristet til å laste ned hele sesongen selv også! :)

Gjest squeeky
Skrevet

*Kribler etter å laste ned*

NEI :frustrert:

Jeg MÅ være sterk :Nikke: Må ha noe å se frem til i vinterkulda :)

Skrevet

Har også sett litt på denne serien, men ikke fått med meg alle episodene. Men det som er fint med denne serien er at man ikke MÅ se alle episodene, for det er vel forskjellige hendelser hver uke..? Uansett er den bra!

Gjest squeeky
Skrevet

Ja det var bare episoden igår som på en måte fulgte opp forrige episode. Men det er herlig at det er avsluttende episoder :)

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg liker serien jeg også :) Jeg blir jo selvfølgelig rørt til tårer nesten hver gang :ler:

Skrevet
Jeg liker serien jeg også :) Jeg blir jo selvfølgelig rørt til tårer nesten hver gang :ler:

Er ikke alene om det...! :grine:

Skrevet

beste serien på lenge :Nikke:

noen som vet hvor mange sesonger som kommer? ser frem til maaange :sjarmor:

Skrevet

den episoden (trur det var nr 2) med han gutten som hadde blitt påkjørt av toget å venta på mamman sin da satt meg å mamma å stortuta :ler: den episoden var super trist :tristbla:

Skrevet

Jeg liker slike temaer selv, men jeg klarer ikke å ta Jennifer Love Hewitt (eller hva hun heter) seriøst. Så jeg har ikke sett noe av serien enda..

Gjest squeeky
Skrevet

Skal visst være 2-3 sesonger tror jeg :hoppe:

Jeg har som sagt aldri vært noe fan av Jennifer, men hun passer faktisk inn i denne rollen...

Minimi; Ja, du var ikke den eneste som satt og tutet :grine:

Skrevet

Onsdag er blitt en skikkelig TV Norge-dag for meg, med både Ghost Whisper og Invasion...tror jaggu jeg er blitt hekta :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...