Gjest squeeky Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Er det noen flere som følger med på denne serien? Jeg digger den! Synes episoden ikveld var skikkelig spennende. Nå er jo jeg en person som digger slike temaer da; Overnaturlige ting, spøkelser, aliens etc..morro
Karamba Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, jeg følger med!! Synes også serien er bra! Jeg liker ikke alle serier som går på det overnaturlige, må ikke bli for overdrevet...
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Så morro at det er flere enn meg Hva tror du de hvite duene på slutten betydde????
Karamba Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Hmm... Vet ikke helt. Kan vel tolkes på flere måter. Uansett så var det vel et tegn fra han tattoo-fyren om at han fikk fred til slutt. Muligens i forhold til sønnen sin med tanke på den dua han hadde tatovert bak øret. Hva tror du?
Vendie Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Elsker den serien jeg også, faktisk første gang jeg har vært fristet til å laste ned bare for å få se meeer! Spesielt siden jeg har hørt at det bare blir bedre og bedre utover i denne sesongen og sesong 2.
Karamba Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Også har jeg sansen for Jennifer Love Hewitt, synes hun gjør en god rolle i serien.
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Har ikke likt henne tidligere, men etter denne serien så begynner hun å bli godt likt her ja Hmm...kanskje det er som du sier Karamba; At han fikk fred...men hun så så alvorlig ut da hun så dem... Frister å lure-se mere, men synes det er litt herlig å ha en god serie å se frem til hver uke
Karamba Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Har ikke likt henne tidligere, men etter denne serien så begynner hun å bli godt likt her ja Hmm...kanskje det er som du sier Karamba; At han fikk fred...men hun så så alvorlig ut da hun så dem... Frister å lure-se mere, men synes det er litt herlig å ha en god serie å se frem til hver uke ← Ja, sant det at hun så alvorlig ut da hun så dem... Er ganske fristet til å laste ned hele sesongen selv også!
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 *Kribler etter å laste ned* NEI Jeg MÅ være sterk Må ha noe å se frem til i vinterkulda
Sahara Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Har også sett litt på denne serien, men ikke fått med meg alle episodene. Men det som er fint med denne serien er at man ikke MÅ se alle episodene, for det er vel forskjellige hendelser hver uke..? Uansett er den bra!
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Ja det var bare episoden igår som på en måte fulgte opp forrige episode. Men det er herlig at det er avsluttende episoder
Gjest Revenka Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg liker serien jeg også Jeg blir jo selvfølgelig rørt til tårer nesten hver gang
Karamba Skrevet 19. oktober 2006 #14 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg liker serien jeg også Jeg blir jo selvfølgelig rørt til tårer nesten hver gang ← Er ikke alene om det...!
Gjest Minimi Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 beste serien på lenge noen som vet hvor mange sesonger som kommer? ser frem til maaange
Gjest Minimi Skrevet 19. oktober 2006 #16 Skrevet 19. oktober 2006 den episoden (trur det var nr 2) med han gutten som hadde blitt påkjørt av toget å venta på mamman sin da satt meg å mamma å stortuta den episoden var super trist
MONSTERneeta Skrevet 19. oktober 2006 #17 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg liker slike temaer selv, men jeg klarer ikke å ta Jennifer Love Hewitt (eller hva hun heter) seriøst. Så jeg har ikke sett noe av serien enda..
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #18 Skrevet 19. oktober 2006 Fine serien! Tør ikke se den alene da.
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #19 Skrevet 19. oktober 2006 Skal visst være 2-3 sesonger tror jeg Jeg har som sagt aldri vært noe fan av Jennifer, men hun passer faktisk inn i denne rollen... Minimi; Ja, du var ikke den eneste som satt og tutet
Nita Skrevet 19. oktober 2006 #20 Skrevet 19. oktober 2006 Onsdag er blitt en skikkelig TV Norge-dag for meg, med både Ghost Whisper og Invasion...tror jaggu jeg er blitt hekta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå