Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hei Dette opplevde jeg i dag.. Vi går inn i leiligheten hans. Han står å legger mat inn i kjøleskapet, mens han spør meg hva jeg har gjort i helga. Jeg svarer at jeg var ute på byen. Drakk litt alkohol. Han stopper med det han gjør og spør: Drakk du? Har du spurt meg om du får lov til å drikke? Jeg ser overrasket på ham og sier: nei, hvorfor må jeg spørre deg om lov til det? Han: du skal spørre meg om lov først ellers skjærer jeg over strupen din.. mens han sier dette tar han frem en liten lommkniv, jeg ser ikke hva det er med en gang og han bretter bladet ut før han risper meg på halsen med den. Han lo ikke etterpå, men smilte eller noe. Jeg tok det for å være en spøk. Men jeg har merke etter kniven på halsen ennå...
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 glemte spørsmålet mitt. bør jeg bare ta det som en spøk eller bør jeg bli redd?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg hadde kommet meg vekk så fort som mulig.
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Men han er liksom grei og snill ellers da. Men avogtil blir jeg litt usikker på om han spøker eller ikke. Det er andre småting jeg også har reagert på. Vi er ikke kjærester, er bare med hverandre avogtil og havner ofte i senga. Han er ikke norsk.
~white lady~ Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Er han typen din eller? Syntes det høres veldig spesielt ut det han gjorde mot deg. Gjør han sånt en gang vil han gjøre det igjen. Er han verdt å være sammen med, synes du? Kunne sagt mye om maktsyke menn osv osv, men du er kanskje fornuftig nok til å trekke slutninger selv. Good luck...
Gjest Alyx Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Kom deg vekk! Det der er kan ikke bortforklares som tøys, det er ramme alvor og ikke noe du skal godta.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ble helt kvalm jeg nå... Løp, for din egen skyld.. Han tuller ikke.
Gjest Fjellsippa Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Du bør anmelde han til politiet nå straks! Han har begått et overgrep mot deg. Og så bør du komme deg vekk fra han. Vil du ha en mann som skal bestemme over alt du skal gjøre, og som truer deg hvis du ikke følger hans ordre? Hvis det er det du ønsker deg, kan du jo bli. Da kan du heller ikke gå ut på byen i helgene mer. Du kan egentlig ikke gjør noen ting. Bortsett fra å være hans lydige slave. Selv om du blir hans lydige slave vil han nok finne ting å kritisere deg for. Så da tar han opp kniven igjen, og risper litt til. Kanskje hardere denne gangen. Endret 18. oktober 2006 av Fjellsippa
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 bør jeg bare ta det som en spøk eller bør jeg bli redd? ← Spøk???? Wake up! Fyren er syk i hodet. Kom deg vekk og ikke la han overtale deg til å treffe han.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Nå rispet han deg. Tar du sjansen på at han ikke gjør alvor av trusselen sin neste gang????
Gjest allium Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Han er ikke norsk. ← ...og det var jo en bombe... Tar meg selv i å lure på om dette er et tulleinnlegg. Du kan da ikke for alvor være i tvil om hva du bør gjøre her?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 Hvis dette ikke er kødd, så er det på tide å tussle videre.
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 18. oktober 2006 #15 Skrevet 18. oktober 2006 Alltid må jeg havne oppi menn som det er noe med... Exen min tok en gang opp ei tom glass flaske og sa han skulle drepe meg om jeg oppførte meg slik igjen (oppførselen min var at jeg var lei meg..!). Men også han smilte eller noe etterpå, slik at jeg fikk inntrykk av at det var en spøk.
Annie Skrevet 18. oktober 2006 #16 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ble helt kvalm jeg nå... Løp, for din egen skyld.. Han tuller ikke. ← Fatter ikke at du kan spørre om det en gang jeg. Om mener det eller ikke. Selvfølgelig skal du komme deg LAAAAANGT vekk! NÅ. Helst i går!!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #17 Skrevet 18. oktober 2006 Signerer alle andre! Neste gang kan det hende han kutter over strupen din.... Kom deg vekk fra han øyeblikkelig!
Gjest NastyNice Skrevet 18. oktober 2006 #18 Skrevet 18. oktober 2006 Sorry meg altså, så lenge det finnes sånne damer som godtar sånt finnes det drittsekker som oppfører seg på denne måten. Blir helt oppgitt jeg
Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2006 #19 Skrevet 18. oktober 2006 Men han er liksom grei og snill ellers da. Men avogtil blir jeg litt usikker på om han spøker eller ikke. Det er andre småting jeg også har reagert på. Vi er ikke kjærester, er bare med hverandre avogtil og havner ofte i senga. Han er ikke norsk. ← Ja han kan være snill og grei, blablbla. Men ikke la det lure deg! Det virket veldig som han gjorde det med vilje, og da må du komme deg vekk derfra med engang! Ikke tenkt deg om, og ikke ombestem deg fordi han er snill noen ganger. Kom deg vekk!
Gjest Gjest1 Skrevet 18. oktober 2006 #20 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ville forlatt han umiddelbart, ikke tatt kontakt igjen, og oversett ethvert forsøk han prøvde på å ta kontakt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå