Gjest Norwegian Blue Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Trenger en concealer som kan brukes til det meste. Arr og kviser, røde partier og under øynene. Jeg har hørt mye bra om HR Magic Concealer, noen som har gode erfaringer med denne til generell bruk? Tenkte å bestille på nett, hvilken nyanse er best for litt rødlig hud, light eller medium? Har typisk nordisk høstblek hud. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg liker denne. Kan brukes både under øynene og for å skjule kviser. Tuben er stor og varer leeenge. Kanskje light 01 passer best til deg? Den er litt mer rosahvit, mens medium 02 er mer gulaktig.
~white lady~ Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Jah, da må jeg nok reklamere litt for Clinique - igjen. Den koster 140,- på parfymeri. Dekker også veldig bra!! Prøv nr 1, hvis du har ganske lys hud som meg
Gjest Norwegian Blue Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jah, da må jeg nok reklamere litt for Clinique - igjen. Den koster 140,- på parfymeri. Dekker også veldig bra!! Prøv nr 1, hvis du har ganske lys hud som meg Hva heter denne?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er kjempefornøyd med touche eclaite, YSL....
Gjest Deception Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er kjempefornøyd med touche eclaite, YSL.... ← Touche Eclat er bra til bruk under øynene, for den lysner området. Men det er ikke en concealer, og er ikke dekkende i det hele tatt. HR Magic Concealer er kjempebra; dekker godt uten å bli kakete. Jeg vil tro at nr 2 passer de aller fleste. Den er lys, men gultonet.
~white lady~ Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Hva heter denne? ← Skal vi seeee....den heter "Clinique quick corrector". Og jeg bruker altså nr 1, light. Og den der touche eclat fra ysl har jeg prøvd, den dekker knapt blå ringer under øynene, må isåfall ha minst ti lag på. Og så er den udrøy, og dyr...men *sukk* for en luksus likevel...
Gjest Norwegian Blue Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Liker ikke YSL Touche Eclat (sp) jeg heller, syntes ikke den dekker noe. Hm, flere anbefalinger? Tenkte å bestille fra Strawberrynet eller lignende butikk, regner med at jeg får det litt billigere da.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Om du er rødtonet og blek vil jeg tro nr 1 er best. Jeg bruker den selv, men jeg aner ikke om jeg er rød eller gul. Den funker i alle fall
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Snakker selvsagt om HR Magic Concealer.
Champagnepiken Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Magic Concealer er liksom et av de produktene jeg ikke vurderer å bytte ut engang, jeg kjøper den igjen og igjen. Kjempefornøyd, dekker fint og "usynlig". Og tuben er usannsynlig drøy!
Gjest Vilja :-) Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Stemmer i med de som anbefaler Magic Concealer fra HR. Den funker bra til alle problemområder (mørke ringer, røde partier). Kjøpte denne ved en tilfeldighet, og har nå skrinlagt bruk av andre concealere.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Takk, takk, da tror jeg jeg satser på den. Leter etter den billig på nett, så hvis noen vet hvor den selges rimelig så skrik gjerne ut
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #14 Skrevet 19. oktober 2006 Den koster 163kr på SN nå, men de har bare medium og mørk inne.
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 Den koster 215 hos Esthetique, og den er veldig drøy, så det er ikke så ille. Dumt å kjøpe ting uprøvd på nett, da kan 3-4 sparte tiere fort bli dyre.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #16 Skrevet 19. oktober 2006 Er det bra ting på Strawberrynet? På et parfymeri jeg var på sa de at det kun var gamle og utgåtte ting de solgte på Strawberynet.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #17 Skrevet 19. oktober 2006 Er det bra ting på Strawberrynet? På et parfymeri jeg var på sa de at det kun var gamle og utgåtte ting de solgte på Strawberynet. ← Det er klart de sier det fordi de helst ser at du kommer og handler hos dem. SN er bra det, så der kan du handle med god samvittighet.
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #18 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er også veldig fornøyd med HR Magic Concealer. Har kjøpt den både i parfymeri og bestilt hos strawberrynet.com og vært like fornøyd begge gangene. Veldig drøy i bruk, en tube varer "evig".
nynne Skrevet 19. oktober 2006 #19 Skrevet 19. oktober 2006 HR er altså en tube, og ikke med "pensel" lik som YSL?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 20. oktober 2006 #20 Skrevet 20. oktober 2006 Den koster 215 hos Esthetique, og den er veldig drøy, så det er ikke så ille. Dumt å kjøpe ting uprøvd på nett, da kan 3-4 sparte tiere fort bli dyre. Ja, jeg vet, men liker ikke å gå på Esthetique, syntes de som jobber der er så nedlatende og fordømmende bare fordi jeg ikke er ei typisk vestkantsberte med gucci veske og moteklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå