Gå til innhold

ballkjole

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

hei :). Skal på ball nå i desember og må ha en kjole..uæææh, har ikke anelse om hvor jeg skal lete. Greien er at hvis man kjøper på only, vera moda eller andre typiske kjedebutikker har du lik kjole som halvparten av de andre jentene. Vil ikke ha sånn fotsi kjempepyntet ballkjole heller, og ikke så altfor dyr. Noen som vet om et sted i bergensområdet jeg kan gå? takk for all hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo prøve de forskjellige internett shoppinstedene! Så forresten at Zara hadde en kjempefin, en. Ta en titt på hjemmesiden deres.

Ellers så går det jo an å prøve asos.com mango.com oasis.com.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ball i des og lure rpå hva jeg skal ha på meg - har en flott silkekjole som er lang og mange pyntede detaljer, men den er ikke sånn "stor" nedentil - lang, litt enkel, men allikevel pyntet - vil det gå an å bruke denne der mennene skal ha smoking?

Hva med farger? Den jeg snakker om er en slags dyp/mørk rosa (ikke noe baby rosa). Hva med rødt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ball i des og lure rpå hva jeg skal ha på meg - har en flott silkekjole som er lang og mange pyntede detaljer, men den er ikke sånn "stor" nedentil - lang, litt enkel, men allikevel pyntet - vil det gå an å bruke denne der mennene skal ha smoking?

Hva med farger? Den jeg snakker om er en slags dyp/mørk rosa (ikke noe baby rosa). Hva med rødt forresten?

Klart du kan bruke den selv om den ikke er "stor" nede. Synes ikke de store er fine i det hele tatt, men det er jo min smak da...

Jeg hadde en som var i et slags silkestoff som var ganske smal hele veien, fikk kjempemasse positive tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bruke kort kjole til smoking. (godt skjult hemlighet, det meste vanlige er jo lang) og ja, det er ingenting som tilsier at kjolen din skal være stor nedentil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som spurte om den lange silkekjolen...ikke stor nederst - takk for svar! Da er den nok okay da...den er veldig FIN, føler meg så barnslig i sånn stor pompøs "prom kjole"....blir jo lekre detaljer med den, veske, sjal, sko etc. Opppsatt hår osv. Smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Sjekk; oasis-stores.com sjekk new-in og garderobe. her kan du finne et plagg, og oasis finner mange alternativer til tilbehør. Kjekt å leke seg på disse sidene. Det er butikker over hele Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...