Gjest |H| Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Noen som har den leken? Altså den katten som mjauer og ser veldig ekte ut. Tenkte kanskje å gi den i julegave til min datter på 2 1/2 år.
Gjest Madeline Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, vi har den leken. Den har stort sett ligget ubrukt etter den første uka. Den ser mye morsomere ut i reklamen enn i virkeligheten. Så jeg vil ikke anbefale den.
Gjest |H| Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Okei, takk for tipset! Den er jo dyr nok, så jeg tenkte d var best å forhøre seg før man springer i butikken
nallemaja Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Dattera vår fikk en fur real hund til jul i fjor. Den var morsom i 2 uker, (og lyden irriterte livet av meg, men jeg led i stillhet ) men så var det "vennskapet" over. Anbefaler ikke en slik en jeg heller. De har begrensede lyder og funksjoner og blir lett kjedelig.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Datteren min fikk en katt som var morsom i like lang tid som hos dere andre, bortkastet penger. Og jeg blir gal av mekaniske lyder fra såkalte kosedyr. Nå har vi fått en ordentlig katt og hun liker heller ikke fur real katten, hun kaster seg over den og prøver så godt hun kan å "kille" den.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Alle slike "dyr" er egentlig bortkastede penger. Artig i en uke... For ikke å snakke om at batterileker er foreldretortur!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå