Gå til innhold

Når bestille lokale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Skal gifte meg 13 Desember og har enda ikke bestillt lokale,når ville dere ha bestillt med tanke på at det er midt i julebordstia.Er jeg sent ute nå tror dere? Tenkte jo ha festen på resturant så vi holder på å undersøker priser og meny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer ann på om lokalet er populært eller ei. Men for å være sikker kan du jo booke lokale nå.

Jeg ringte et sted et år i forveien, kjempe fint sted, og der var det allerede utleid et år i forveien....

Skrevet

Dette varierer veldig fra sted til sted, men jeg ville ha ordnet dette allerede nå jeg. Hvorfor vente? Kjedelig å vente med å bestille, også skulle det vise seg at det ikke var ledig.

Skrevet

Dette varierer fra sted til sted, og selvsagt når på året man skal gifte seg.

Vi gifter oss 9. august 2003 og bestilte lokale i september ifjor. Da var allerede flere av lokalene vi hadde tenkt oss utleid.

Tror flere brudepar booker flere lokaler, før de bestemmer seg for ett.

For etter at vi hadde booket lokale, har vi blitt oppringt av flere som sier at lokalene har blitt ledige....

Lykke til i jakten :wink:

Skrevet

Vi gifter oss i juni, og bestilte likale i høst - i oktober kan jeg tenke meg. Da hadde vi funnet ut hvor vi ville ha det, og derfor bestilte vi. Men det var ingen problemer med at det begynte å bli opptatt da...

Nå skal det sies at vi gifter oss på landet, og der er det gjerne litt færre brylluper på samme dag da... (Men samtidig er det jo også færre lokaler... hehe).

Jeg syns dere skal bestille med en gang dere vet hvor dere ønsker å være, jeg!

Men synes det høres fryktelig kynsik og egoistisk ut å bestille flere steder, for så å velge ut ett senere...??

Skrevet

Vi gifter oss i juni, og bestilte likale i høst - i oktober kan jeg tenke meg. Da hadde vi funnet ut hvor vi ville ha det, og derfor bestilte vi. Men det var ingen problemer med at det begynte å bli opptatt da...

Nå skal det sies at vi gifter oss på landet, og der er det gjerne litt færre brylluper på samme dag da... (Men samtidig er det jo også færre lokaler... hehe).

Jeg syns dere skal bestille med en gang dere vet hvor dere ønsker å være, jeg!

Men synes det høres fryktelig kynisk og egoistisk ut å bestille flere steder, for så å velge ut ett senere...??

Skrevet

Jada - der ble det ekko, gitt... :D

Fikk iallefall bevist min enorme tekniske innsikt!!

Beklager!

Skrevet

Å bestille lokalet var noe av det første vi gjorde etter at

vi hadde bestemt dato. Det er veldig greit å ha det klart selv om det

er lenge til bryllupet.

Og skulle dere ombestemme dere underveis, så er det jo bare å

avbestille. Det gjorde vi :)

Synes ikke det er kynisk jeg..

K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...