Gjest Catwoman Skrevet 24. oktober 2006 #41 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg drikker hvitvin og jegermaister. Vet ikke helt hva det sier om meg... Hender jeg prøver ut noen drinker... men vender alltid tilbake til det samme, det er det jeg liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. oktober 2006 #42 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg drikker stort sett øl eller rødvin og en sjelden gin&tonic. Mest øl egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roy Birger Skrevet 25. oktober 2006 #43 Del Skrevet 25. oktober 2006 OKI....Dette må testes 1,73 høy, slank, mørkt langt hår, bysminket, fremhever øynene fremfor munnen(ikke så det drysser av ansiktet), elegant topp, jeans med støvletter(gjerne med tynn hæl, men ikke stillett). Lange velstelte negler(ikke falske)...en ring på hver ringefinger i hvitt gull med noen diamanter(det er design på dem)... Hvem er jeg? EDIT: Drikker øl, tequila, strawberry decory, konjakk, rom og cola.... ← Jeg ville sagt du er øvre middelklasse og bor på vestkanten i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå