Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere en 32 år gammel gutt eller mann ville sett på ei på 24 som umoden generelt sett?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Hvis det hadde vært meg (som var 24, altså) hadde jeg fått litt noia av at han var 32, men ikke så mye at det hadde stoppet meg ;)

Skrevet

Nei over hodet ikke så lenge hun ikke er ufattelig umoden for alderen!

Skrevet
Nei, det tror jeg ikke.

Hvis det hadde vært meg (som var 24, altså) hadde jeg fått litt noia av at han var 32, men ikke så mye at det hadde stoppet meg ;)

Ja, sånn jeg har det nå. Litt skeptisk, men det stopper meg ikke. :)

Skrevet
Ja, sånn jeg har det nå. Litt skeptisk, men det stopper meg ikke. :)

Nei, who cares, han er gammel og rik :ler:

Neida, vennen. Det er helt individuelt. Det er litt forskjell mellom 24 og 32, og noen vil nok merke en aldersforskjell, andre ikke. Faktorer som spiller inn er feks. livssituasjon; er du student og han i jobb (kanskje han har jobbet i 8 år?), så kan det bli en konflikt der. Bli kjent med fyren, kanskje du oppdager han ikke er så moden? Jeg er litt eldre, og synes en del 32 årige menn er noe umodne.... :babygutt:

Skrevet

Noen er veldig opphengt i aldersforskjeller og lar kun det ødelegge for noe som kunne blitt svært så bra, mens andre ikke bryr seg overhodet.

Skrevet
Nei, who cares, han er gammel og rik  :ler:

Neida, vennen. Det er helt individuelt. Det er litt forskjell mellom 24 og 32, og noen vil nok merke en aldersforskjell, andre ikke. Faktorer som spiller inn er feks. livssituasjon; er du student og han i jobb (kanskje han har jobbet i 8 år?), så kan det bli en konflikt der. Bli kjent med fyren, kanskje du oppdager han ikke er så moden? Jeg er litt eldre, og synes en del 32 årige menn er noe umodne....  :babygutt:

Ikke gammel og rik heller.

Vi er begge studenter, så vi stiller på likt plan der.

Nei jeg får vel bli kjent med han å se hvordan han er.

Han student, jeg student... jeg går ut i fra det. Han har selvfølgelig litt mer erfaring enn meg. Det tilsier jo årene, men jeg får håpe at jeg har tillært meg noe. Vi har jo fått kontakt, så får jeg gå ut i fra det. :)

Skrevet
Noen er veldig opphengt i aldersforskjeller og lar kun det ødelegge for noe som kunne blitt svært så bra, mens andre ikke bryr seg overhodet.

Han har aldri nevnt det. Ikke jeg heller, jeg bare tenker litt på det. Er litt spent bare.

Skrevet

Vi er 30 og 24 :) - og det har ikke hatt noe og si for oss. Vil vel uansett ha noe med modenhet å gjøre. Kan ikke la en flott mann passere fordi differansen i alder er "stor". Alder er bare et tall....

Skrevet
Han har aldri nevnt det. Ikke jeg heller, jeg bare tenker litt på det. Er litt spent bare.

Ikke tenk så mye på det. I dette tilfellet som i alle andre, vil det koke ned til om dere liker hverandre og passer sammen. Alderen er ikke vesentlig (i hvert fall ikke 8 små år, hadde det vært 18 eller 28, kunne det blitt større utfordringer, men ikke sikkert da heller....).

Skrevet

Jeg var 25 og samboeren min 33 da vi ble sammen. :kline:

Er sannelig ikke helt sikker på hvem som er eldst i hodet av oss, jeg... :ler:

Skrevet

Jeg tror nok kanskje det.. ikke at han ser på det som et problem, men jeg har inntrykk av at mange single på den alderen begynner å tenke på alle de årene og hva som har skjedd fra de var på den samme alderen.. så egentlig tenker de vel mest på hvor umodne de var på den samme alderen.. Men jeg vet at det er mange gutter som liker yngre jenter av mange ulike årsaker :) Tror ikke nødvendigvis aldersforskjellen er et handicap iallfall!

Skrevet

Jeg er selv 24 og er sammen med en på 37. Ble sammen da vi var henholdsvis 19 og 32. :sjarmor:

Er ikke opphengt i alder, men personen bak dette tallet.

Skrevet

Er i et forhold der jeg er 27 og partner er 38.

Vi har det topp

Jeg ser på han som en fornuftig og moden mann.

Han ser på meg som ei fornuftig og moden jente. ;)

Skrevet

Det var ikke så ille altså. Merka ikke forskjell, jeg. :)

Takk for svar.

Skrevet

Jeg er blir 20, sambo 27 (altså nesten samme aldersforskjellen som du snakker om)... null problem... Har vært sammen i to år nå, og har det helt flott, merker ikke aldersforskjellen i det hele tatt, bortsett fra at vi ikke kan mimre sammen om hva vi så på barnetv da vi var små :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...