Gå til innhold

Popin

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg var på Popin forleden dag og la merke til en liten "bok" som lå fremme over alt i butikken. Det stod noe slikt som "bok til deg". Jeg åpnet den og leste litt. Der stod det at man skulle få lov å gå rundt i butikken uten å bli plaget av overhyggelige butikk damer... :overrasket::ler:

Hm, jeg tror nesten de har fått med seg at norges befolkning har styrt unna den butikken pga nesten plagsomme ekspeditører...

Noen andre som har lagt merke til forandringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke hørt om! Det hørtes originalt og artig ut :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

På Popin her går de fremdeles og kikker inn i prøveromma og spør om man trenger hjelp :ler:

Skrevet

Oj! :ler: Det har jeg heldigvis aldri opplevd. Hvilken Popin er det? Den skal jeg styr unna, kjenner jeg ;)

Skrevet

Det er POPIN-spiriten det.

Det er det nye jenter som har fått jobb på POPIN lærer når de går på POPSKOLEN.

Målet er å få så mye pluss-salg som mulig. De som har hatt mest pluss-slag siste måned får premie/bonus.

Jeg fikk jobb på POPIN, men slutta tvert (etter to dager) da jeg skjønte hva slags salgs policy de operer med.

God å høre at de har bestemt seg for å legge om taktikken :klappe:

Skrevet

Det har jeg lagt merke til også faktisk. Trodde først det var et engangstilfelle, men har vært innom noen Popinbutikker nå og det har definitivt skjerpa seg.

Det hender seg de spør når man står i prøverommet, men det gjør de jo på flere butikker så såpass bør man tåle. Men det er utrolig deilig at man slipper å bli nærmeste "antasta" når man går inn i en butikk lengre.

Skrevet

Syns det kommer veldig an på butikken, jeg. Den i midtbyen i Trondheim har veldig OK personale - voksne damer som lar deg vase rundt selv, men som er der når du trenger hjelp, og som er veldig flinke til å finne riktige klær til deg. På Tveita-senteret, derimot, kom ekspeditøren nesten inn i prøverommet. Dit går jeg aldri igjen...

Gjest Saramia
Skrevet

Så pripne dere er. Tåler dere ikke at noen ser på dere i prøveromme????

Gjest Borghild
Skrevet

Helt enig, hva er så farlig med det? jeg liker å få besøk når jeg prøver klær, hyggelig det da.

Skrevet

Jeg trives best med å prøve klær i fred og ro, jeg spør hvis jeg vil ha hjelp til noe.

Hvis jeg opplever at ekspeditørene henger rundt meg og nærmest prakker på meg klær velger jeg en annen butikk neste gang.

Gjest Saramia
Skrevet

Forskjell på å prakke på noen klær og bare være hyggelig å spørre hvordan det går og se om klærene er fine på

Skrevet

veninnen min har jobbet på popin. De får altså ikke provisjon..men blir lært opp til dette. Popin på tveita styrer jeg også unna..styrer unna popin generelt også..vel og merke.

Skrevet

Takk og lov! Håper det er sånn her i byen også. Jeg liker å prøve klær i ro og mak. Det er helt greit om de spør om jeg skal ha hjelp før jeg er i prøverommet og at de spør om det går bra når jeg er i prøverommet. Men da vil jeg ikke ha noen som stikker trynet, eller hele seg for den saks skyld, inn og ser.

Det har vel litt med at en fremmed trenger seg inn i min personlige sfære, noe som veldig mange mennesker ikke liker.

Dessuten tenker nå jeg som så at hvis de er trent opp til å ha mest mulig mersalg med en god bonus som gulrot, så vil vel de som er mest bonussultne si at alt ser SÅÅÅÅ bra ut på deg. Det til tross for at en gjerne selv synes en ser ut som en dass. ;)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Takk og lov! Håper det er sånn her i byen også.

Det er i samme by ;)

Dette var på Sartor senter, men jeg regner med de har fått de samme brosjyrene i pop in butikkene i sentrum...

Skrevet

:legrine:

Njaa...var innom Popin på Karl Johan lørdag, ble overfalt etter to sekunder...

Hadde gått et par meter, så var det først en som spurte om jeg trengte hjelp, så en til rett etterpå. Jammen kom det ikke en løpende etter meg da jeg tok med noe til prøverommet og, hun maste og maste om "hvordan var den, passet den, har du fått den på, trenger du annen str"....arrgh, gå vekk! Fikk jeg lyst til å si...

Da jeg fikk på meg ene toppen løp hun og hentet skjørtet som passet til "for det er jo så fint, det må jeg vise deg"...joda, men er ikke int. i skjørt jeg nå sa jeg, men neida - hentet det gjorde hun. Needless to say, jeg kjøpte ikke noe. Og jeg så også denne boka, litt misvisende kanskje? ;) Hvertfall i denne sjappa...

Gjest utlogget nå
Skrevet

Jeg arbeider i Popin, og har mest lyst å si opp jobben i dag :tristbla:

Sjefen blir sint for ingeting, og maser hele tiden om at nå må jeg spørre kundene om ditt og datt og prakke på de ting. Også hvis det er noen i prøverommene, da må jeg gå å spørre om ditt og datt. Dette er noe jeg ikke synes om, fordi jeg selv vet hvordan kundene egentlig vil ha det. Så hvis du er en kunde hos meg; Beklager at jeg er slik!!

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
:legrine:

Njaa...var innom Popin på Karl Johan lørdag, ble overfalt etter to sekunder...

Hadde gått et par meter, så var det først en som spurte om jeg trengte hjelp, så en til rett etterpå. Jammen kom det ikke en løpende etter meg da jeg tok med noe til prøverommet og, hun maste og maste om "hvordan var den, passet den, har du fått den på, trenger du annen str"....arrgh, gå vekk! Fikk jeg lyst til å si...

Da jeg fikk på meg ene toppen løp hun og hentet skjørtet som passet til "for det er jo så fint, det må jeg vise deg"...joda, men er ikke int. i skjørt jeg nå sa jeg, men neida - hentet det gjorde hun. Needless to say, jeg kjøpte ikke noe. Og jeg så også denne boka, litt misvisende kanskje? ;) Hvertfall i denne sjappa...

Kanskje hun butikk damen hadde glemt å lese den boken? :ler:

Skrevet
Jeg arbeider i Popin, og har mest lyst å si opp jobben i dag  :tristbla:

Sjefen blir sint for ingeting, og maser hele tiden om at nå må jeg spørre kundene om ditt og datt og prakke på de ting. Også hvis det er noen i prøverommene, da må jeg gå å spørre om ditt og datt. Dette er noe jeg ikke synes om, fordi jeg selv vet hvordan kundene egentlig vil ha det. Så hvis du er en kunde hos meg;      Beklager at jeg er slik!!

Veldig kult å høre noen "fra den andre siden" i denne tråden! Selv har jeg ingen erfaring fra Popin, men etter å ha lest dette, må jeg nesten ta meg en tur kjenner jeg ;) Bare for å se! :ler:

Skrevet
Det er i samme by ;)

Dette var på Sartor senter, men jeg regner med de har fått de samme brosjyrene i pop in butikkene i sentrum...

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...