Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 eller har de det?? noe galt er det i allefall!!! i fjor var det finn shjøll som tydelig ikke kunne danse! men hvor langt kom ikke han i konkurransen??? greitnok... men i år har vi fått eirik newt. han eier jo ikke rytme i kroppen og ser totalt håpløs ut på gulvet! selv dommerne sier jo dette!! han driter seg rett og slett ut! evd siden av dette eier han jo ingen sjarm!!!! i det hele tatt!! men han er fortsatt med i konkurransen! sist fredag var vi vitne til at ingar gikk ut, dog var han ikke min favroitt, men det er tydlig at han har klart seg fint gjennom dansene og fått mye positivt tilbake i fra dommerne! han har jo visst fremskritt! og er det ikke det konkurransen handler om? nettopp det å vise fremskritt, lære seg å danse og den som vinner er den som danser best..eller er jeg på jordet???? for det er jo ikke slik det virker denne gangen!!! eirik newt står på gulvet og vifter med armene men kommer videre i konkurransen!!! har vi fått en ny finn shjøll???? er det virkelig noen som stemmer han frem? eller er det tv2 som lager litt action får programmets del???? noe rart er det, for dette er et danseprogram, og det sier seg selv at da skal det danses!!! og ingar danset, eirik..ja gud vet hva han gjorde... selv ved utstemningen så man tyudlig at dansepartneen til eirik reagerte på at det var dem som gikk videre..noe rart er det jeg har snakket med mange, og jeg vet at mange ikke vil se dette programmet mer, enttopp pga dette.... men jeg skulle ønske at tv2 kunne få vite om det de faktiak mister seere pga dette... det kan vel ikke være noen som stemmer han frem?? eller er det de som vil ødlegge for andre???
Arwen Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg lurer på om de som klager stemmer jeg... Jeg kan skjønne hvorfor Erik N. får stemmer selv om han ikke kan danse. Han gjør mye av seg på sjermen, og er på en merksnodig måte både sympatisk og sjarmerende. Personlig synes jeg det er rarere at Steffen Tangstad fortsatt er med. Tror det går på smak og behag og hva man ønsker å se på tv, og tror definitivt ikke TV2 har en finger med i spillet. Da ville de ikke sendt ut Ingar og Gyda nå sist.
juliannae Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Steffen Tanggstad er min helt *sukk* Ett finere smil på en voksen mann skal man leite lenge etter! Hvis jeg skulle ha stemt hadde det vært etter hjertet ja
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 ja jeg stemmer! men er det ikke snakk om en dansekonkurranse da??? ikke trynefaktor!!!!!!!!
Catzy Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Så lenge det er seerne som stemmer, så blir det trynefaktor mer enn ferdighet som gjelder, dessverre. Jeg har en teori om at Eirik Newth får stemmer av samme grunn som Tufte IL ble populært i fjor: Hyggelig fyr som er underdog, og som dermed får stemmer av folk som ikke føler seg så perfekte. Hvor bra det er, vet jeg ikke. Men det får kanskje folk til å følge med en stund?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg syns folk peser seg unødvendig opp over hvem som blir stemt ut og hvem som får bli. Det er jo et underholdningsprogram!! Ingar røk ut fordi ikke nok folk stemte på han. Jeg blant andre stemte ikke på han! Ikke fordi jeg har noe i mot eller ikke syns han var flink til å danse. Men jeg har andre favoritter. Er det en seriøs dansekonkurranse burdte dommerne hatt siste ordet, ikke tvseere.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 De lager tv-underholdning ikke en rettferdig konkurranse (selv om de forsøker å kamuflere det som det).
Gjest kain itj dans Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Det er tydeligvis mange nok som syns astrofysikeren er sjarmerende nok til å stemme på han sånn at han går videre. Her er det bare å stemme ivei på de man liker, for det er ikke sånn at hvis en person danser bra så går han automatisk videre. Det er våre stemmer som avgjør, og det er et underholdningsprogram, ikke mer seriøst enn det. Jeg ville gjerne hatt ut et par andre, og syntes det var trist at Ingar Helge gikk ut, men samtidig så stemte jeg ikke på han og ikke på noen andre heller, så da så kan jeg vel ha det så godt egentlig.
Sahara Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Det er jo et underholdningsprogram, ikke ta det så seriøst. Skulle det vært en skikkelig dansekonkurranse måtte kun dommerne bestemme. Og Eirik vinner nok ikke, tipper han går ut denne eller neste gang.
*melis* Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 TV2 trenger ikke å ha en finger med i spillet selv om det er markedsverdien av kjendisene som avgjør hvor langt de kommer. Folk stemmer frem de de liker å se på, logisk nok, det er jo et underholdningsprogram. Folk flest er ikke profesjonelle dansedommere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå