Drua Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg har også tykke legger, og sliter med å finne støvletter. Men i dag fant jeg slike støvletter med rynkete skaft, som det sikkert er meningen at jenter med syltynne legger skal stappe drainpipes'a sine nedi. Det går jo ikke for meg såklart, men de passet veldig fint med bare strømper. Hva synes dere? Er det helt feil å bruke de uten å ha buksa nedi? Støvletter fra Skoringen Ekstraspørsmål: passer de til litt mer pyntede anledninger, julebord for eksempel? Endret 18. oktober 2006 av Drua
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Synes de er fine uansett jeg! You go girl
Netten Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du har en bukse med litt vidde kan du fint ha den utenpå. Det som ikke er fint er hvis buksen er litt smal og du må "trekke" den over rynkene, hvis du skjønner...
Drua Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du har en bukse med litt vidde kan du fint ha den utenpå. Det som ikke er fint er hvis buksen er litt smal og du må "trekke" den over rynkene, hvis du skjønner... ← Jeg prøvde med dressbuksa utenpå, og det så greit ut, for en så ikke rynkene da. Men ser det ok ut til skjørt?
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Hvis man først liker rynkestøvletter (de er ikke min favoritt), ser jeg ingen grunn til at de ikke skal passe til skjørt. Men så har jeg skjønt at jeg er litt liberal når det gjelder farge- og stilkombinasjoner i forhold til mange andre her, så du skal kanskje ikke høre på meg
Karamba Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg prøvde med dressbuksa utenpå, og det så greit ut, for en så ikke rynkene da. Men ser det ok ut til skjørt? ← Du kan fint ha de til skjørt, men jeg tror ikke jeg ville hatt de på meg på julebord. Men det er jo smak og behag...
Gjest LilSweetie Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Liker ikke rynkestøvletter så veldig godt, men synes de var av de finere! Du kan gjerne ha dem til skjørt - men tror jeg ville gått for andre sko hvis du skal pynte deg veldig.
Gjest graceland Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg trodde det stod runkestøvletter...
Karamba Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg trodde det stod runkestøvletter... ←
Gjest Gjest_berta_* Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 fra en kritisk dame: disse er av de bedre jeg har sett. KJØP! de er kulere enn de er rynkete...
loffen Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 De er kjempefine og jeg synes du kan bruke dem til alt.
Gjest niomi Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg trodde det stod runkestøvletter... ← Drua: Jeg liker heller ikke rynkestøvletter noe særlig, men de der var fine! Lekre hæler, syns jeg. Men tror nok du bør velge noe annet til julebord - men til og fra sammen med kjole og kåpe passer de fint.
Drua Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2006 Men tror nok du bør velge noe annet til julebord - men til og fra sammen med kjole og kåpe passer de fint. ← Det var det jeg tenkte på også da, til og fra Altså at de er pene nok til at man ser anstendig ut med kåpe og penveske når man skal ut og slå ut håret.
Gjest LilSweetie Skrevet 18. oktober 2006 #15 Skrevet 18. oktober 2006 Det var det jeg tenkte på også da, til og fra Altså at de er pene nok til at man ser anstendig ut med kåpe og penveske når man skal ut og slå ut håret. ← Ja, det synes jeg de er! Kjøp, kjøp!
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #16 Skrevet 18. oktober 2006 mamma har faktisk sånne, stående i skapet sitt, i grått, fra åttitallet.......
Gjest Gjest1 Skrevet 18. oktober 2006 #17 Skrevet 18. oktober 2006 Veldig fine, og kan brukes til alt Det gjør jeg med mine
Fashion.Faux.Pas Skrevet 18. oktober 2006 #18 Skrevet 18. oktober 2006 Liker fortsatt rynkestøvletter, jeg med!
Netten Skrevet 21. oktober 2006 #20 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg prøvde med dressbuksa utenpå, og det så greit ut, for en så ikke rynkene da. Men ser det ok ut til skjørt? ← Absolutt til skjørt, ja! Jeg digger rynkestøvletter og har selv 2 par. Bruker dem til skjørt og til bukser (har buksen nedi).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå