Søtpotita Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Nokon som veit om ein god skreddar i Bergen som kan sy inn bukser (altså få smale bukser istadenfor vide nederst)?
Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 De eneste jeg vet om, er noen jenter på Bystasjonen som har sin egen lille systue. De er visstnok ikke så dyr heller
Søtpotita Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 De eneste jeg vet om, er noen jenter på Bystasjonen som har sin egen lille systue. De er visstnok ikke så dyr heller ← Åja? Kor på bystasjonen? Kva heiter systova?
Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Nå var det ikke egen side til systuen, men jeg kopierte teksten MADSEN SØM OG DESIGN Hilde Madsen er skredder og har egen systue i tredje etasje. Her får du utført rettesøm i tillegg til at du også kan få designet ditt eget spesielle antrekk. Håper du finner ut av det Endret 18. oktober 2006 av Miss_alexandria
Søtpotita Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2006 Flott flott! Når eg tenker meg om så har eg sett ei dame med symaskin der...Men trudde ho kanskje kun laga eigne kreasjonar. Tusen takk for råd, turen går nok dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå