Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om sminken fra H&M; er det bare skit eller er den bra i forhold til den lave prisen? Jeg har ikke prøvd sminke derfra, men ser at concealeren gjorde det bra i en test og har også lest at eyelinerblyanten skal være ok.

Skrevet

Jeg har mange lipglosser fra H&M og de er helt ok. De sitter ikke spesielt godt, men fargeutvalget er veldig bra. Øyenskyggene i sett med fire i hver og kajalen er også gode. Jeg har også noe skimmerpulver derfra som jeg bruker mye (slike produkter pleier å dukke opp rundt juletider).

Foundation og concealer synes jeg er heller dårlige.

Skrevet

Eg brukar kun eyeliner frå HM, og er ganske fornøgd. Ellers så har eg i nesten alle augeskygge-trådar rosa dei avlange, gjennomsiktige augeskyggeskrina (med 4 augeskyggar i). Dei er supre!! :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Har bare kjøpt øyenskygge og lipgloss fra deres egne merker, men har ikke blitt helt ovverbevist. Øyenskyggene hadde lite pigment og holdt seg dårlig syns jeg. Lipglossene var helt greie, men ble fort dårlige. Fikk en veldig merkelig lukt etter kort tid.

Bruker forresten også neglelakk fra HM, og den har jeg ikke noe å klage på (uten at jeg har så mye sammenligningsgrunnlag der).

Skrevet

Forresten neglelakk brukar eg også. Og sminkekostar og vaskesvampar for fjeset.

Skrevet

Har ikke prøvd så mange av produktene, men jeg bruker eyelineren og synes den er bra. Øyenskyggen synes jeg ikke er noe, den holder ikke i det hele tatt...

Har ikke hørt så mye positivt om sminken til H&M utenom det som TS skriver.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes øyenskyggene deres er bra, med mye pigment og at de holder overraskende lenge.

Lipglossene deres liker jeg ikke, neglelakkene helt ok og noe annet har jeg ikke prøvd.

Skrevet

De runde flaskene med neglelakk er helt supre. Glossene er midt på treet. Øyenbrynsgeleen her helt kurant.

Skrevet

Jeg syns den flytende eyelineren fra H&M er god.

Skrevet

Neglelakken til HM (den firkantete) er kåret til best i test i Sverige i fjor. Foran L'oréal, Maybelline, Isadora osv.

Dette er den samme som den runde lakken, den er da kommet i ny forpakning.

Skrevet

Jeg synst kajalen er bra og den flytendes eyelineren. Skyggene er ògså bra synst jeg, har ikke så god holdbarhet da (striper seg fort), men det gjør nesten alle på meg! :icon_frown:

Men når det gjelder pudder osv., da kjøper jeg produkter med litt mer kvalitet, pga. innholdet...! ;) Huden min har ikke bra av det.

Gjest Gjest_Berta_*
Skrevet

Du får det du betaler for.

kjøpte en billig-mascara til 150 , kunne kjøpt favoritten til 250. Den billige gikk i søpla...det koster, men det varer lenger.

Og når det gjelder neglelakk og leppestift: det kommer an på hva som er best for deg. Noen har fete, tørre osv lepper Noen har bla bla bla negler.

Personlig liker jeg godt DIor leppestift og neglelakk, sitter lenge, lenge . Og det er ikke så dyrt. Hvor mye leppestift klarer vi ¨å bruke opp liksom? Ikke jeg iallfall :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...