Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har akkurat fått meg nye briller, og synes de var fryktelig ubehagelige å gå med. De er svært tunge og sitter dårlig. Dessuten synes jeg at glassene var kjempetykke i forhold til de gamle, selv om jeg kun har gått opp 0,25 i styrke på det ene øyet. Kan det være en forskjell på glasstykkelse fra butikk? Jeg ba om de tynneste de hadde der. De gamle er kjøpt på brilleland, og de nye er kjøpt på synsam. Kan man klage på brillene, evt. spørre en annen optiker? Jeg har tross alt betalt ca 5000 for de....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag ivei. Det ville jeg ha gjort hvertfall

Skrevet

Gå tilbake. Synes det er rart at de ikke justerte brillene da du hentet dem.

Skrevet
Hei! Har akkurat fått meg nye briller, og synes de var fryktelig ubehagelige å gå med. De er svært tunge og sitter dårlig. Dessuten synes jeg at glassene var kjempetykke i forhold til de gamle, selv om jeg kun har gått opp 0,25 i styrke på det ene øyet. Kan det være en forskjell på glasstykkelse fra butikk? Jeg ba om de tynneste de hadde der. De gamle er kjøpt på brilleland, og de nye er kjøpt på synsam. Kan man klage på brillene, evt. spørre en annen optiker? Jeg har tross alt betalt ca 5000 for de....

Selvfølgelig kan du klage,men gå med en gang

Skrevet

Glasstykkelsen kan varie etter hvilke briller du har, og hvilken type glass du har. Noen briller kan ikke ha visse typer glass (typisk brille som ikke har hel innfatning) og vil derfor kunne få tykkere glass.

Om brillene sitter dårlig så er det ingenting å klage på, det er bare å gå inn i butikken og få dem justert. Det er normalt at man må inn for justering ca 1-2 uker etter man har fått brillene og gått dem litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...