Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Er det mulig å tjene penger på internett, mannen min og jeg er veldig blakke for tiden, han er syk å kan ikke jobbe og jeg har bare en deltidsjobb. Å så er mannen min veldig flink på data....
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Med et kamera så er det lett.
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan? hvordan får jeg da pengene, å hvor mye kan jeg tjene? det nermer seg jul, urrrgh
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Sorry, det var en veldig dirty joke Ellers vet jeg ikke.
nallemaja Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 gå på gjerrigknark.com der finner du en link som heter tjen penger. Der kan du finne noen måter å tjene penger på internett, men sist jeg var inne der(over ett år siden) var det mest slikt som å tjene penger på å ha reklame på hjemmesidene sine, herbalife-opplegg og liknende. Men det kan ha kommet mye nytt der på et år da! Hvis han er veldig flink så kan han vel kanskje sette annonse i avisa om at han er ledig som datahjelper eller som privat/gruppelærer for nybegynnere i feks internettbruk eller office e.l . Mange særlig middelaldrende og opp som har kjøpt seg data de siste årene men som ikke kan bruke den, men som gjerne vil, og som ikke tør gå på vanlige datakurs fordi de er redde for å dumme seg ut.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Og i et desperat knipetak: http://companiesthatpays.blogspot.com/2006...or-dummies.html En dollar om dagen er da penger det også...
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 HÆ? syk og kan ikke jobbe? Men ser etter "jobb" for han er flink med data? Den skjønte ikke jeg men uansett så er det ingen rask vei til penger på internett heller. Vel så fremt du ikke finner opp nytt goggle, youtube eller noe i den duren. Mye jusk og fanteri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå