Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra helsekosten hvor jeg kjøpte meg et prøvesett for ansiktspleie fra Dr. Hauschka, men plutselig husker jeg ikke hvilke av produktene jeg skal bruke sammen! Skal jeg bruke alle på en gang, eller bare velger jeg ut noen jeg har lyst til å prøve? Settet inneholder ansiktsrensekrem, rensemelk, ansiktsvann, flytende dagkrem, rosenkrem og kvedekrem. Syns det var litt mye å bruke alt dette på en gang.. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gå frem? Jeg har normal hud, er 25 år.

Til neste gang kan det kanskje være lurt av meg å spørre i butikken FØR jeg går hjem, men noen ganger går det visst litt fort i svingene, hihi... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg bare spørre hvor du kjøpte dette og hvor mye det kostet? Er på utkikk etter det samme selv, men har ikke funnet ennå. (Bor i Oslo)

:)

Skrevet

Jeg ville brukt rensekremen om morgenen (husk at den ikke skal masseres inn, men klemmes på huden) og rensemelken på kvelden. Rensemelken fjerner også ikke-vannfast makeup. Ansiktsvannet morgen og kveld og du kan unnlate å bruke fuktighetskrem til natten.

Rosekremen er veldig fet og passer nok best til en voksen, normal hud. Den tørret ut min tørre hud ytterligere ved lengre tids bruk.

Kvedekremen er lettere og vil nok passe en normal hud.

Dagkremen er den letteste av kremene og passer best til normal/fet hud.

Ingen av kremene fra Dr.H passer min supertørre hud, og det er irriterende siden de andre produktene derfra passer meg.

Skrevet

Jeg kjøpte det på Naturli´vis (eller hva det nå heter!) helsekost i Trondheim. Kostet kr. 90,- ;)

Skrevet
Jeg ville brukt rensekremen om morgenen (husk at den ikke skal masseres inn, men klemmes på huden) og rensemelken på kvelden. Rensemelken fjerner også ikke-vannfast makeup. Ansiktsvannet morgen og kveld og du kan unnlate å bruke fuktighetskrem til natten.

Rosekremen er veldig fet og passer nok best til en voksen, normal hud. Den tørret ut min tørre hud ytterligere ved lengre tids bruk.

Kvedekremen er lettere og vil nok passe en normal hud.

Dagkremen er den letteste av kremene og passer best til normal/fet hud.

Ingen av kremene fra Dr.H passer min supertørre hud, og det er irriterende siden de andre produktene derfra passer meg.

Tusen takk! Da skjønner jeg litt mer. :) Starter ikveld mitt nye Hauschka-liv, gleder meg til en ny og bedre hud! ;)

Skrevet

jeg har normal til tørr hud og bruker følgende:

rensemelk og tonic både morgen og kveld, ingenting om kvelden/natta, dagkrem om dagen.

så bruker jeg rosekremen en gang i blant, bare fordi jeg synes det hjelper for huden.

prøv deg frem litt du, du kan teste ut om du liker rensekremen eller rensemelken best (ikke bruk dem samtidig, men prøv noen ganger med den ene og bytt så og prøv noen ganger med den andre, eller som andre nevnte, kremen om morgen og melk om kvelden), tonicen kan du alltid bruke både morgen og kveld, uansett hvilke av produktene du velger.

kremene prøver du deg også frem på, du har fått beskrivelse på hvordan de fungerer over her ser jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...