Kristian (71) Skrevet 24. januar 2003 #1 Skrevet 24. januar 2003 fungerer for de som benytter Microsoft Outlook 2000/XP http://www.bysant.com/nyhetsbrev/feature_spam2.html Kan være greit å prøve kanskje?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. januar 2003 #2 Skrevet 24. januar 2003 Jeg bruker Outlook XP og har lastet ned programmet, tusen takk for tipset din lille sussebass :blunke: Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. januar 2003 #3 Skrevet 25. januar 2003 Dette fungerer bra, i løpet av natten får jeg gjerne 4-5 junk e- mails og i dag havnet alle disse i spam boksen og kom ikke inn sammen med min vanlige e- mail. Hvis det er flere som bruker Outlook 2000/XP så prøv det. Support for Outlook Express finnes ikke ennå- men er underveis. Milla
Crazee Skrevet 25. januar 2003 #4 Skrevet 25. januar 2003 Vert spammen lasta ned og deretter kasta i spamboksen, eller vert spammen sletta frå serveren før den blir lasta ned?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. januar 2003 #5 Skrevet 25. januar 2003 Den lastes ned og samles i spam boksen som kan tømmes uten at du behøver å åpne den. Du kan også blokkere adresser. Milla
Crazee Skrevet 25. januar 2003 #6 Skrevet 25. januar 2003 OK. Då har eg eit tips som fungerer for andre emailklientar òg (og så vidt eg veit for Windows, Mac og Linux òg): POPFile Den brukar eit såkalla "bayesisk" filter som du treng læra opp til å byrja med, men etter kvart kjenner det igjen spam det aldri har sett før, på grunnlag av innhaldet. Sjølv får eg mellom 40 - 60 spammail i døgnet til ein av kontoane mine, og der fungerer filteret svært bra no, etter kun eit par veker i opplæring. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå