Gå til innhold

Tips for å unngå spam i e-posten din

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bruker Outlook XP og har lastet ned programmet, tusen takk for tipset din lille sussebass :blunke:

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dette fungerer bra, i løpet av natten får jeg gjerne 4-5 junk e- mails og i dag havnet alle disse i spam boksen og kom ikke inn sammen med min vanlige e- mail.

Hvis det er flere som bruker Outlook 2000/XP så prøv det. Support for Outlook Express finnes ikke ennå- men er underveis.

Milla

Skrevet

Vert spammen lasta ned og deretter kasta i spamboksen, eller vert spammen sletta frå serveren før den blir lasta ned?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Den lastes ned og samles i spam boksen som kan tømmes uten at du behøver å åpne den. Du kan også blokkere adresser.

Milla

Skrevet

OK. Då har eg eit tips som fungerer for andre emailklientar òg (og så vidt eg veit for Windows, Mac og Linux òg): POPFile

Den brukar eit såkalla "bayesisk" filter som du treng læra opp til å byrja med, men etter kvart kjenner det igjen spam det aldri har sett før, på grunnlag av innhaldet.

Sjølv får eg mellom 40 - 60 spammail i døgnet til ein av kontoane mine, og der fungerer filteret svært bra no, etter kun eit par veker i opplæring. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...