Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Nå begynner jeg å bli drittlei av damen min ikke har tid til meg nesten. Saken er nå at hun jobber mye med skolearbeid, greit nok. Nå er hun syk, men allikevel skal hun på studentfest i kveld. Hun var jo på fest og moro i hælja med venninner + klassefest med klassevenninner helga før. Jeg blir aldri bedt opp til hun. Skulle jo gjerne blidt bedt opp nå og stella litt med henne nå som hun er syk. Jeg er kanskje med henne 1-2 ganger i uka hvor vi har tid sammen, men da ligger hun som regel som en stiv stokk i sofaen uten å ta iniativ til noe kos og kyss. Eller forresten, jeg fikk litt stryking på armen sist.... Nei, off, dette hørtes jo ikke bra ut. Tror ikke det er så ille som det høres ut som. Hun er en god dame, absolutt. Tror kanskje hun er litt sliten og utbrent for tiden. Hun gir meg jo masse oppmerksomhet når vi ikke er sammen, mld, ringer meg osv. Hun foreslo jo nå at vi oxo kunne prøve å få tid sammen i mårra eller fredag. Dagens utblåsning....
Gjest squeeky Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Det er nok lett for henne å bli oppslukt av studiene og alle vennen...masse fester som det ikke er morro å være foruten, da det ofte er samtaleemnet neste dag...men jeg synes du skal ta en prat med henne. Du trenger litt oppmerksomhet, og mere kos.... Kanskje du skal spørre om hun vil ha et lite avbrekk fra deg? Siden hun tydeligvis ikke prioriterer deg...Kanskje et avbrekk vil få henne til å innse at du er viktig for henne?
nostalgia Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Snakk med henne om det, da vel - på en okay måte - fortell at du ønsker at dere skal tilbringe mer tid sammen, at du savner henne. Kan godt være hun er stresset og utslitt, da kan det være godt å høre at du er der for henne. Håper dere finner ut av det Endret 18. oktober 2006 av nostalgia
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 TS her. Greia er at jeg har tatt opp dettte før. Hun har rett og slett ikke mer tid.... sier hun da. Hæljene bruker hun stort sett til venninner og jobb.
Gjest Landra Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Veldig synd at du og kjæresten har det sånn! Studerer selv og føler at døgnet har for få timer. Har du prøvd å gjøre noe for henne? Lage romantisk middag eller tilby massasje? Jeg veit at det skulle jeg ønske at typen min kunne gjøre mer. Føler ikke for å gjøre kjæreste ting når jeg leser så mye, men hadde satt pris på om han gjorde det med meg.
Gjest Pet Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 TS her. Greia er at jeg har tatt opp dettte før. Hun har rett og slett ikke mer tid.... sier hun da. Hæljene bruker hun stort sett til venninner og jobb. ← Synes ikke det høres ut som om hun er så veldig interessert i deg, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Nå begynner jeg å bli drittlei av damen min ikke har tid til meg nesten. Saken er nå at hun jobber mye med skolearbeid, greit nok. Nå er hun syk, men allikevel skal hun på studentfest i kveld. Hun var jo på fest og moro i hælja med venninner + klassefest med klassevenninner helga før. Jeg blir aldri bedt opp til hun. Skulle jo gjerne blidt bedt opp nå og stella litt med henne nå som hun er syk. Jeg er kanskje med henne 1-2 ganger i uka hvor vi har tid sammen, men da ligger hun som regel som en stiv stokk i sofaen uten å ta iniativ til noe kos og kyss. Eller forresten, jeg fikk litt stryking på armen sist.... Nei, off, dette hørtes jo ikke bra ut. Tror ikke det er så ille som det høres ut som. Hun er en god dame, absolutt. Tror kanskje hun er litt sliten og utbrent for tiden. Hun gir meg jo masse oppmerksomhet når vi ikke er sammen, mld, ringer meg osv. Hun foreslo jo nå at vi oxo kunne prøve å få tid sammen i mårra eller fredag. Dagens utblåsning.... ← Det er jævlig enkelt. Driter hun i deg, så driter da du i henne også. Du fortjener bedre og hun kommer antagligvis aldri til å ende opp lykkelig med noen. Her loss.
Aquila Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Stakkar deg, forstår frustrasjonen. Jeg er ei sånn jente som har altfor mye på tapeten, og det gikk ut over kjæresten min (eks'n). Idag har jeg fremdeles mye på tapeten, og det har samboeren min også, så vi er også travle - men vi har faste dager i uka der vi gjør ting: trener sammen, ser en film etc. Det fant vi ut at vi måtte ha for å bevare forholdet Det du gjør nå er å tilpasse deg hennes tid - for at dere skal få tid ilag. Er det rettferdig? Synes du skal gjøre det du har lyst til (uten at det nødv.vis inkl henne) også får hun også vente litt av og til. Det gir deg energi og gøyale opplevelser istedet for å sitte hjemme å tenke og vente... Hun tenker kanskje ikke over hvordan dette føles for deg, ettersom hun sikkert "vet" når hun har tid til deg. Du er kanskje allerede lagt inn i ukesplanen hennes ("Når kan jeg være med han, passer best torsdag og søndag"!), sånn var nesten jeg - og da vet du hva du har og får og klarer å leve med det. Synes du skal snakke med henne om det igjen! Lag en dag som er deres der dere gjør ting. Dersom hun ikke er med på notene synes jeg du skal vurdere hele dama. Vil hun ikke at du også skal ha det bra i forholdet deres? Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Been there. "Aldri tid" kan bety at hun ikke er interessert i deg lenger, men er for stresset av skolearbeide til å ta et oppgjør med deg og slå opp.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg tror ikke dama di er interessert lenger. Ikke fordi hun har liten tid.. det kan jo stemme hvis hun er midt i studier..MEN det bør ringe noen bjeller når du er på besøk og hun ligger "stiv som en stokk" på sofaen. At hun prioriterer venner i så stor grad foran deg, er heller ikke noe sunnhetstegn. Sorry. Ta dere en prat, men jeg tror det kommer til å bli slutt mellom dere.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Hvor liten og ubetydelig skal du gjøre deg før du avslutter??
SW20 Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ville prøvd å tatt turen til henne halvveis uanmeldt Må hun be deg over hver gang? Stikk spontant innom da vel
Annie Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 TS her. Greia er at jeg har tatt opp dettte før. Hun har rett og slett ikke mer tid.... sier hun da. Hæljene bruker hun stort sett til venninner og jobb. ← Kanskje dere rett og slett ikke burde være sammen?
sorrow Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 Synes du skal tenke mer på deg selv og dine følelser. Hun klarer tydeligvis ikke å ta vare på deg, så istedenfor å bruke masse energi på å få henne til å invitere deg på besøk, ta en pause. Det er flere damer der ute, og det er faktisk nok av dem som vi elske deg og ta vare på forholdet...
Mookie Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 Sorry, men jeg tror kanskje også at hun har mistet litt gløden.. Kanskje hun prøver å skremme deg bort, fordi hun ikke tør avslutte forholdet selv?
Gjest Catwoman Skrevet 19. oktober 2006 #16 Skrevet 19. oktober 2006 Det virke på en måte som om hun tar deg for gitt - når hun har har tid og lyst så er du der. Kanskje du skal bli litt mer utilgjengelig, si at det ikke passer for deg de dagene hun hart tid - at du også er for opptatt til å treffe henne. Kanskje hun da finner hun hva hun kan miste. Eller så gjør hun det ikke, og da er det kanskje på tide å bryte opp?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #17 Skrevet 19. oktober 2006 TS her. I det siste dagene har jeg vært litt tilbakeholden på nattamld. Skriver ikke alt det fine jeg pleier å skrive. Litt mer laidback kan du si. I dag spurte HUN meg om det var no galt? Jeg sa nei. Innerst inne vet jeg at hun er i en stressaperiode. Jobber med masteroppgave, innleveringer, fremføringer osv på skolen. Jeg vet ikke om hvorvidt jeg skrev dette i mitt første innlegg? Hun tar skolen meget seriøst og sikter høyt, karakter B er ikke bra nok. Her er det A som gjelder. Så derfor kan det vel være vanskelig for henne å gi meg masse oppmerksomhet. Frustrerende og lese her at nesten alle sier at hun ikke har følelser for meg og ikke virker interessert. hun prøver jo sitt beste å få dette til. Nå spurte hun om vi kunne treffes på fredagskveld.
Annie Skrevet 19. oktober 2006 #18 Skrevet 19. oktober 2006 Da har du jo faktisk oppnådd noe! HUN tok initiativ til at dere skal treffes på fredag. Kan være at hun har tatt deg som en selvfølge. OM hun spør hva som skjer når dere treffes, så fortell sannheten.
Gjest niomi Skrevet 19. oktober 2006 #19 Skrevet 19. oktober 2006 TS her. I det siste dagene har jeg vært litt tilbakeholden på nattamld. Skriver ikke alt det fine jeg pleier å skrive. Litt mer laidback kan du si. I dag spurte HUN meg om det var no galt? Jeg sa nei. Innerst inne vet jeg at hun er i en stressaperiode. Jobber med masteroppgave, innleveringer, fremføringer osv på skolen. Jeg vet ikke om hvorvidt jeg skrev dette i mitt første innlegg? Hun tar skolen meget seriøst og sikter høyt, karakter B er ikke bra nok. Her er det A som gjelder. Så derfor kan det vel være vanskelig for henne å gi meg masse oppmerksomhet. Frustrerende og lese her at nesten alle sier at hun ikke har følelser for meg og ikke virker interessert. hun prøver jo sitt beste å få dette til. Nå spurte hun om vi kunne treffes på fredagskveld. ← Men det rimer fortsatt ikke med at hun har tid til å fly ute på alle mulig andre arrangementer... Jeg hadde også en meget hektisk studietid, men jeg prioriterte alltid kjæresten min framfor "vanlige" studievenner. Om ikke annet, så rakk vi da å ta en kaffekopp eller fire sammen i iløpet av ei uke! Og skjedde det noe med folk fra studiet, var han alltid invitert, og vi gikk som regel sammen. Artigere å feste sammen med kjæresten sin! Men bra at du har gjort deg litt kostbar. Ikke la henne ta deg for gitt, og trampe på deg. Lykke til, og kos deg på fredag!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #20 Skrevet 19. oktober 2006 TS her. I det siste dagene har jeg vært litt tilbakeholden på nattamld. Skriver ikke alt det fine jeg pleier å skrive. Litt mer laidback kan du si. I dag spurte HUN meg om det var no galt? Jeg sa nei. Innerst inne vet jeg at hun er i en stressaperiode. Jobber med masteroppgave, innleveringer, fremføringer osv på skolen. Jeg vet ikke om hvorvidt jeg skrev dette i mitt første innlegg? Hun tar skolen meget seriøst og sikter høyt, karakter B er ikke bra nok. Her er det A som gjelder. Så derfor kan det vel være vanskelig for henne å gi meg masse oppmerksomhet. Frustrerende og lese her at nesten alle sier at hun ikke har følelser for meg og ikke virker interessert. hun prøver jo sitt beste å få dette til. Nå spurte hun om vi kunne treffes på fredagskveld. ← Og her har vi fasiten på "hvordan ødelegge et forhold"... Du har opptrådt kjølig overfor henne de siste dagene fordi du ikke er fornøyd med situasjonen, og når hun spør om noe er galt, så svarer du NEI? Forventer du at hun skal være tankeleser? Hva oppnår du ved å være passiv-agressiv? Hvorfor kunne du ikke si til henne at du føler deg tilsidesatt og ignorert? At du føler at du er siste prioritet, og at du tviler på hennes følelser overfor deg? Kommunikasjon er en fin ting, prøv det en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå