Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Idag er jeg tolv DPO, har masse symptomer, men tester negativt på morgenurin. Er det da noe særlig sjanse for å teste positivt om noen dager eller er løpet kjørt for denne gang?
Lula Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 En venninne av meg tok mange negative tester. Fikk først positiv test da huin var 12 uker på vei, så det går an, ja! Ikke alltid det er så ekstremt da, men mange får ikke positiv test så tidlig som 12 DPO. Vent noen dager og prøv igjen Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 En venninne av meg tok mange negative tester. Fikk først positiv test da huin var 12 uker på vei, så det går an, ja! Ikke alltid det er så ekstremt da, men mange får ikke positiv test så tidlig som 12 DPO. Vent noen dager og prøv igjen Lykke til! ← Takk. Vet at en annen som hadde eggløsning samme dag testet positivt igår, derfor jeg lurer.. Men hvis det kan være så stor forskjell på folk så.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Føler med deg, er nokså frustrert selv ... Jeg skulle hatt mensen på lørdag og nå er det tordag, dvs 5 dager! Pleier aldri å være noe særlig forsinket, men alle testene jeg tar er negative! Er så innmari spent!!!
Gjest Gjest_Fersken_* Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Det er absolutt håp fortsatt, det kan ta tdi å få tilstrekkelig hormonmengde til å slå ut på test. Håpet er vel der helt frem til mensen kommer? Lykke til!
Gjest Kråkebolle Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Hva betyr DPO? Jeg leser det som Dager På Overtid, men det kommer jo først i andre enden, ikke sant? Er det noe sånt som "Days Past Ovulation"?
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Jepp, det er "days past ovulation" Og det er definitvt fortsatt håp selv om testen er negativ 12 dpo. Utfra det jeg har lest en plass er det definitvt sjangs. *lete etter link* Bare 62% av de som reelt ER gravide vil få positiv test så tidelig som 12 dpo. 35% 10 dpo 51% 11 dpo 62% 12 dpo 68% 13 dpo 74% 14 dpo 80% 15 dpo 88% 16 dpo 92% 17 dpo 1
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Min glede. Alle snåle ting jeg finner og lagrer en plass i bakhodet, som kan komme til nytte for andre... (dvs, jeg hadde ikke lagra i bakhodet den oversikta der da, men jeg hadde lagra i bahodet hvor jeg fant linke til linsken som... og litt detektivarbeide (mer fristende det enn å jobbe) så fant jeg den igjen
LindaMarie Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Takk Malama, nå fikk jeg også håpet tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå