Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippiii, jeg skal ut på shopping i dag..

Men for å styre unna de verste last year-katastrofene, så hjelp meg å komme på ting a?

Jeg syns sånne tynne hårbøyler og friis-vesker er temmelig passè nå.. Og t-skjorter med sånne "kule" tekster.. Og sånne øredobber med fjær..

Flere??

This is funny.. Hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frye boots og brune pilotjakker er helt klart last year. Når du ser hver tredje jente på gata med de samme klærne, så er den moten helt klart over.

Skrevet

Uff ja.. Grusomt..

Lilla er vel ikke så fryktelig last year, men i mine øyne er det VELDIG last decade.. Jeg fatter ikke at det er kommet tilbake..

Ja, og så må jeg si at belter fra beltespenner.com for meg er veeeeldig last year..

Og orange.. Those who says that orange is the new pink is seriously disturbed..

Skrevet

Jeg digget lilla i fjor og kjøpte flere forskjellig klær i London da. Til min store overraskelse så jeg at det var mye lilla i butikken her hjemme i år, fant jo ingenting her i fjor faktisk. Men ble jo gledelig overrasket da siden det betyr at jeg kan bruke de samme klærne i år også. :)

Skrevet

Ja, jeg skjønner utrolig godt hva dere mener!

Fant et par sokker kjøpt i fjor lengst bak i skuffen min. De var ubrukte, men gikk rett i søpla for det! Herregud om jeg tar på meg så gamle klær ass liksom....

Skrevet

Jeg kjøper stort sett klær som neppe vil være helt 'ut' noengang.

En del av det som selges på H&M må jo være stjålet fra skapet til gamle grandtante Olga, så det er vel so 'last century' eller noe (sjønt.. last century er ikke så lenge siden, men dere skjønner hva jeg mener).

Skrevet
Kejo og Canada Goose jakker.

hihi... stakkar alle de med dyre goose jakker :P

Skrevet
hihi... stakkar alle de med dyre goose jakker :P

Mhm. Men etter å ha lest på mote.no(jada, det er faktisk mange bra tips der), så har jeg inntrykk av at 3000 til en jakke her og 4000 til en jakke der spiller liten rolle.

Skrevet

He he. Jeg blir ganske lattermild når jeg ser folk bruker uttrykk som LAST YEAR når det gjelder mote. Ser da for meg fjortisjenter som panisk er livredde for å vise seg i klær som ikke er ultramoderne akkurat nå i oktober. Skummelt å handle noe i det hele tatt, for hva om det ikke er in lenger når det blir november?

Det er kanskje på tide å finne ut hva man liker, og skaffe seg sin egen stil, og stole litt mer på egen smak?

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Crocs er strengt tatt riiiimelig last week!

Skrevet
He he. Jeg blir ganske lattermild når jeg ser folk bruker uttrykk som LAST YEAR når det gjelder mote. Ser da for meg fjortisjenter som panisk er livredde for å vise seg i klær som ikke er ultramoderne akkurat nå i oktober. Skummelt å handle noe i det hele tatt, for hva om det ikke er in lenger når det blir november?

Det er kanskje på tide å finne ut hva man liker, og skaffe seg sin egen stil, og stole litt mer på egen smak?

helt enig.

Skrevet
Jeg digget lilla i fjor og kjøpte flere forskjellig klær i London da. Til min store overraskelse så jeg at det var mye lilla i butikken her hjemme i år, fant jo ingenting her i fjor faktisk. Men ble jo gledelig overrasket da siden det betyr at jeg kan bruke de samme klærne i år også.  :)

Mangler det et ironiflagg her?

Skrevet

Hvorfor tror du det? Det finnes jo lilla i alle butikkene nå, burde ikke være noe grunn til å ikke kunne bruke lilla klær kjøpt i fjor da

Skrevet
Hvorfor tror du det? Det finnes jo lilla i alle butikkene nå, burde ikke være noe grunn til å ikke kunne bruke lilla klær kjøpt i fjor da

Liker man lilla, ser jeg ingen grunn til å la være å bruke det uansett hva som finnes i butikkene. Liker man ikke lilla, bør man ikke kjøpe det uansett hvor moderne det er.

Skrevet

:ler: Enig der, du..!

Gjest Gjest_*Lisa*_*
Skrevet

En klassisk stil er tingen for meg i allefall - kvalitetsplagg som holder i sesong etter sesong, så kan man heller bytte ut tilbehøret litt ettersom hva man liker av de siste trendene.

Skrevet
En klassisk stil er tingen for meg i allefall - kvalitetsplagg som holder i sesong etter sesong, så kan man heller bytte ut tilbehøret litt ettersom hva man liker av de siste trendene.

enig, det der er meg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...