Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg fikk pakke is tad, og 2 gansere jeg hadde kjøt var stygge og store, og jeg vil returnere dem. Men jeg ble litt forvirret med returlappen på baksiden. Jeg har skrever opp retur årsak, og hvor mange. Men på lappen er det klister, skal man da klistre den utenpå pakken, eller inni? Hva skal man pakke det i?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Returlappen(der hvor du skriver grunn for bytte osv.) skal legges inni pakken, men den ferdigfrankerte returseddelen skal klistres utenpå. Jeg pleier å pakke i samme posen som varene kom i. Passer bare på å teipe ordentlig igjen.
Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 På den ene siden står jeg jo hva jeg har bestilt/betalt, og under det er det en grå firkant hvor det står om fornøyd kune garati med strekkode ved siden av. På andre siden er den øverste delen skrev til og fra, og med strekkoder. Så kan jeg rive den biten av, og under der, skal jeg skrive returkode osv. Men denne siden er det klister på. Så jeg lurer på, skal jeg rive av den øverste delen men til/fra og strekkoder på utsiden av pakken, og legge resten inni?
Gjest Minimi Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det sist(men husker jeg klistra noe på utsiden), men ringte hverfall hm på tlfnr. 63 87 00 10 så fikk jeg forklart det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå