Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips fra noen jeg kjenner om at Telio har bredbåndsabonnement til kr 159,- pr mnd, man kan ringe gratis til alle fasttelefoner i Norge og Vest-Europa (hvilket er relevant for meg siden jeg og samboer ringer masse til Storbritannia).

Har noen her på KG nyere erfaringer med dette firmaet? Jeg gjorde et søk men fant ingen poster nyere enn januar '05.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare positive erfaringer, bortsett fra en ustabil periode i fjor. Du ringer også gratis utenfor Europa, bare for å nevne det.

Ut fra erfaringene vi har, så kan jeg anbefale Telio!

Skrevet

Var tull den første uken. Etter denne har det vært helt upåklagelig kvalitet på linjen og har ikke hatt problemer med den siden.. Er ingen forskjell på den og den vi hadde før (tele...). Det eneste aberet jeg kan tenke meg er at min regning utover de 159 mnd.- er at den ikke er spesifisert, ivertfall ikke gratis.

Men det skulle vel etthvert bli billigere enn 159.-mnd med slike abbonement?

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg har. Ikke noe tull fra første stund! Til og med jeg klarte å koble den til :)

Skrevet

Vi har Telio, og er kjempefornøyd. Og om jeg ikke husker feil, så har man mulighet til å se hva som har kommet både inn av telefoner og hva man har ringt ut, på egen nettside som man logger seg innpå.

Nå skal det legges til at vi IKKE ringer til mobil, om det ikke er strengt tatt veldig nødvendig, så vår totale kostnad i dag, iberegnet bredbånd, er ca 500 kr. Stoor forbedring fra idligere, når vi for kom opp i 3000 pr mnd.

Som de andre har sagt over her, så hadde de en ustabil periode i jor, men det er i orden nå. Ingen problemer, får nettgiro, og har full kontroll.

Deilig.

Skrevet

Vil også legge til, at man fra egen nettside, kan stille telefonen til å ikke motta telefoner som ikke viser nummer. Pluss en del andre småting man kan stille inn på linja, så det er absolutt å anbefale.... :)

Gjest Gjest_moon_angel_*
Skrevet

Jeg er også kjempe fornøyd med Telio. Bra kvalitet, lave priser, og kjekt å kunne se hvem som har ringt på nettet. (Tapte anrop osv)

Vi har familie i USA og vi syns det er topp og ringe dit gratis. I tillegg er det billig å ringe på mobil der borte også.

:klappe:

Skrevet

Tusen takk for responsen, på bakgrunn av det dere skriver har jeg bestemt meg for å benytte meg av tilbudet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...