Gå til innhold

Hvilken BH str er du?

Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08
IKKE STOL PÅ DE KALKULATORENE!!!!

Selv om den sier 90A, så ka det godt tenkes du egentlig trenger 80D for å si det sånn..

Jeg får opp helt ville størrelser når jeg prøver de kalkulatorene, jeg kan lover deg jeg hadde hatt ryggproblemer om jeg fulgte resultatet fra dem.

Veldig enig her. Den sier at jeg skal ha 80C, men jeg bruker 75D/E eller 70E/F, kommer litt an på BHen. 80 er hvertfall aaaltfor stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Line_*
Jeg bruker 70C stort sett.

Men har også en par i 70D og 65D som passer helt fint.

Jeg bruker også 70C, men de passer aldri heilt. Litt for stor i omkrets (jeg måler 64 cm) og litt for liten i cupen. Egentlig burde jeg hatt 65D, men finner ikke størrelsen noen steder. Jeg bor i Stavanger, noen som vet hvor jeg kan få tak i, uten at det vil koste meg for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart 70 e fra før, men jeg er visst 65 f. Men, shit, ass... De er jo nesten litt små. Sikker på at venninnen min med 70 c har mye større pupper enn meg, så disse størrelsene skjønner jeg overhodet ingenting av.

Trouble in Boobieville...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bh'r i 75a, 70b, 75b og 70c..og de passer helt likt..saa det spQrs hvilket merke egentlig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

70C, er det rart da? klarer nemlig ikke å få kjøpt bher på h&m for eksempel, de har bare til 70b..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75C eller 75D, kommer an på modellen. Synes D er vanskelig å få tak i jeg da, virker som det alltid er utsolgt, eller tar de inn færre av enkelte modeller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70C, er det rart da? klarer nemlig ikke å få kjøpt bher på h&m for eksempel, de har bare til 70b..

Tror ikke 70C føres av HM lengre, men Lindex har det hvertfall, kanskje Cubus også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud føler meg jo helt unormal nå. Fulgte den linken og fant ut at jeg skulle bruke 90 A. HJEEEEEEEEEEELP kan dette stemme da? Bruker 85 B nå men føler ikke at det er helt optimalt.

Jeg skulle også brukt 90A ifølge den kalkulatoren. Jaja tenkte jeg og gikk på leting, men jeg fant fort ut at det ikke finnes, eller det finnes kanskje men jeg fant det ikke. Så da prøvde jeg litt forskjellige og fant ut at 80C passer greit, så jeg kjøpte noen siden jeg hadde sterkt behov for nye. Alle bhene er ikke helt like i størrelsen selv om de skal være 80C alle sammen, men men.. Hater å kjøpe bh'er så det får bare være helt til neste gang jeg begir meg ut i bhjulgelen.. :fnise:

Endret av Vixenia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga nesten opp å kjøpe BH-er, til jeg gikk til en spesialbutikk. Da fant jeg ut at jeg bruker 80H. Hurra... Ikke så lett å få tak i det, så pleier å kjøpe på nett. Ikke akkurat stort utvalg der heller, så jeg kjøper egentlig alt jeg kommer over ;) Og ender innimellom opp med veldig pointy pupper. Hehe. Utrolig morsomt, og totalt ubrukelig. ;)

Endret av macula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke 70C føres av HM lengre, men Lindex har det hvertfall, kanskje Cubus også..

Jeg bruker også 70c og kjøpte bh på hm i går... Tror ikke de har slutta å selge denne størrelsen, men det er få modeller som de har med 70c. Jeg pleier i alle fall å måtte lete litt før jeg finner noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg skulle også brukt 90A ifølge den kalkulatoren. Jaja tenkte jeg og gikk på leting, men jeg fant fort ut at det ikke finnes, eller det finnes kanskje men jeg fant det ikke. Så da prøvde jeg litt forskjellige og fant ut at 80C passer greit, så jeg kjøpte noen siden jeg hadde sterkt behov for nye. Alle bhene er ikke helt like i størrelsen selv om de skal være 80C alle sammen, men men.. Hater å kjøpe bh'er så det får bare være helt til neste gang jeg begir meg ut i bhjulgelen.. :fnise:

Da er det HELT SIKKERT FEIL at du skal ha 90A. Skulle du hatt det hadde du ikke klart å bruke 80 rundt, det kan jeg love deg... En cup i 90A tilsvarer en cup i 80C, så det forholdet stemmer.

Ifølge de fantastiske kalkulatorene skal jeg ha 80F, men jeg ER en 70G, ingen tvil om det. Bruker man for slakke BHer (særlig når man har store pupper) så går det utover nakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken som finner ut BH str, må da bomma utrolig grovt. I følge den så bruker jeg str 75A. Men jeg bruker str 70D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også 70c og kjøpte bh på hm i går... Tror ikke de har slutta å selge denne størrelsen, men det er få modeller som de har med 70c. Jeg pleier i alle fall å måtte lete litt før jeg finner noen:)

Trodde de hadde sluttet jeg.. Siden det ikke er på skjemaene (de jeg ser hvertfal) i butikken. Men, så bra!! Trenger nye bh'er, så da blir HM og en lete runde neste :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse

Hei!

Endelig noen med mere enn noen "myggstikk" som bryster!

Jeg er en jente på 17 år, som egentlig ikke har peiling på hvilken størrelse jeg har.. Den eneste bh'en jeg har som liksom passer mest av alle er en 75DD jeg fant for ikke lenge siden på lindex, (og den er ikke spesiellt pen for å si det sånn), men selve cup'en er fortsatt ALT for liten.

Jeg er også ekstremt kort, ikke mer enn 1.55 m.. Og derfor blir så og si ALLE bhstropper alt for lange, og alt ender opp som hengepupper ned til lårene... Dette er et problem uansett hvilken bh det gjelder...

Dette er faktisk veldig slitsomt!

Bor veldig øde til, men hvis noen her har noen anbefalinger om butikker hvor de selger store bher av bra kvalitet HÅPER jeg dere skriver svar! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Endelig noen med mere enn noen "myggstikk" som bryster!

Jeg er en jente på 17 år, som egentlig ikke har peiling på hvilken størrelse jeg har.. Den eneste bh'en jeg har som liksom passer mest av alle er en 75DD jeg fant for ikke lenge siden på lindex, (og den er ikke spesiellt pen for å si det sånn), men selve cup'en er fortsatt ALT for liten.

Jeg er også ekstremt kort, ikke mer enn 1.55 m.. Og derfor blir så og si ALLE bhstropper alt for lange, og alt ender opp som hengepupper ned til lårene... Dette er et problem uansett hvilken bh det gjelder...

Dette er faktisk veldig slitsomt!

Bor veldig øde til, men hvis noen her har noen anbefalinger om butikker hvor de selger store bher av bra kvalitet HÅPER jeg dere skriver svar! : )

www.bravissimo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bruker 75A eller 70B, kommer litt ann på modellen. Av gammel vane brukte jeg 75B i mange år, men det var da jeg var yngre å ikke klarte stramme BH-er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...