Gjest Gjest_zalo_* Skrevet 18. oktober 2006 #1 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, nå lurer jeg virkelig her...traff en mann på internett for en stund siden og før helga avtalte vi første møte. Før det hadde vi sendt hundrevis av sms med en tildels flørtende tone. Det første møte var veldig ok da men han virka ganske stille og beskjeden syns jeg. Det var jo kanskej ikke så rart det og jeg reagerte vel egentlig ikke så veldig mye på det da...vel, uansett, løsrdagskvelden avtalte vi et nytt møte og natt til lørdag skreiv vi meldinger til langt på natt. Det uttarta seg jo til å bli sånn skikelig flørtete tone og en del prat om sex osv. jeg følte at vi hadde vanvittig god kjemi og virkelig likte hverandre. Så kom lørdagen...fikk mye meldinger om at han savna meg , gleda seg til å se meg osv. jeg gleda meg veldig jeg også og tenkte at her var det endelig en som jeg kunne like kjempegodt. Jeg satt på en pub å venta på ham da han endelig dukka opp etter å ha sendt en sms hvor han foreslo at jeg heller kom opp til hotellrommet hans. Det ville jeg ikke så han kom da til slutt til puben. Jeg satt sammen med noen venner av meg og han hadde med en kompis. Etter som kvelden skred fram ble jeg mer og mer usikker på denne mannen. Han sa omtrent ikke et ord og ingenting som tyda på at han var den dype, spennende mannen jeg trodde han var. Han sendte meg til og med en mld da jeg var på toalettet hvor han spurte om vi kunne ha sex ...jeg tok det opp med ham ansikt til ansikt men det var så og si umulig å få noen forståelse av hva han tenkte og mente. Jaja, jeg tenkte at han kanskje var sånn dyp og at han ville tø opp om vi kom på tomannshånd så dumme meg ble med han på rommet hans. Så hadde vi sex i omtrent to minutter, han var redd at kompisen skulle komme å se etter ham. Og det verste var etterpå, da var han skikkelig rar ! sa absolutt ikke et eneste ord uansett hva jeg prøvde å si, han datt liksom inn i en taushet som var helt forferdelig,jeg skjønte absolutt ingenting men jeg spurte pent om han kunne følge meg hjem og det gjorde han da. Men ingen avtaler om å møtes igjen, ingen gode ord, ingeting liksom...og etterpå har jeg ikke hørt noe fra han. Jeg skjønner ikke at det er mulig jeg og jeg er godt voksen og har møtt mange folk oppi gjennom tida men aldri noen som ham..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Del Skrevet 18. oktober 2006 denne tulletråden kommer vel fra han med fisherman dama tidligere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Del Skrevet 18. oktober 2006 Antar du har møtt en gjennomsnittelig norsk nordmann. Den typen menn som gjør at man får respekt for horer. De har i det minste lært å gjøre utnyttelsen gjensidig. Hilsen Snerpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoolBoy Skrevet 18. oktober 2006 #4 Del Skrevet 18. oktober 2006 Han sa omtrent ikke et ord og ingenting som tyda på at han var den dype, spennende mannen jeg trodde han varhehe! Har vi hørt den før ? Hvorfor i all verden tror kvinner at vi menn er så spennende og dype ? Herregud, vi er bare vanlige menn, ikke innestengte poeter eller kunstnere... Tenk med hodet neste gang, ikke et supernaivt hjerte... Utenom det, er jeg enig med deg. Selv er jeg ganske stille, men det får da være måte på :D Har ingen problemer med å føre en normal samtale med en kvinne. Du sier at du er voksen, men hvordan i hule heiteste finner du på å gå til sengs med en slik type ? Tror det er flere en han som trenger å skjerpe seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_berta_* Skrevet 18. oktober 2006 #5 Del Skrevet 18. oktober 2006 veldi bra svar :-) jeg ler enda ! Hvor finner jeg sånne menn hen ? som får meg til å le ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoolBoy Skrevet 18. oktober 2006 #6 Del Skrevet 18. oktober 2006 Prøv en nettdating eller byen... Egenskapene du skal se etter er de samme : Snille og ordentlige, gjerne litt sjenerte, men med humor og glimt i øyet. Har respekt for omverdenen, samfunnets lover og regler, kvinner, og ikke minst selvrespekt. Oops, beskrev visst meg selv i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 18. oktober 2006 #7 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tror deg jeg ! Tror at du er der ute et sted ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_zalo_* Skrevet 19. oktober 2006 #8 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg garanterer at dette ikke er en tulletråd! TS her og alt jeg skrev er sant, det er jo det som er så ille. En her spør om hvordan jeg fant på å gå til sengs med ham? tja, jeg har ikke noe fornuftig svar på det men jeg er vel litt naiv da og trodde vel ting kunne endre seg. har forresten fått melding fra denne dusten i ettertid der han beklager men han klarer ikkke å innvolvere seg med damer og har tydeligvis store problemer med det ...jess, det kan jeg godt skjønne *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå