Gjest AnitaDenÆrlige Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Noen som vet om en ok kirke å gå i i Oslo? Flytter dit i november! Gjerne noe ufanatisk, med unge mennesker og aksept av folk som de er! Alle tips mottas med takk (og lovsang....? )
Gjest glamourgirl Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg går i Fagerborg Kirke på Bislet. Der har vi kveldsmesser tre ganger i mnd for "unge". (hovedmålgruppe 20 til 40) man kan være med i cellegrupper også. Formiddagsgudstjenestene er kjempekoselige, men mer gode og gammeldagse Gode prester... Send meg en PM hvis du vil vite mer.
ashera Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Noen som vet om en ok kirke å gå i i Oslo? Flytter dit i november! Gjerne noe ufanatisk, med unge mennesker og aksept av folk som de er! Alle tips mottas med takk (og lovsang....? ) ← Fagerborg er ok. Er du opptatt av internasjonal solidaritet og religionsdialog, kan jeg anbefale Paulus. På denne siden er det linker til Den norske kirkes Oslomenigheter.
Gjest *storsalgjenger Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 storsalen er en kjempe bra menighet med mange unge mennesker og studenter. Særlig gudstjenesten klokken 17.00 (g2) er det mange unge mennesker. se http://www.storsalen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå