Gå til innhold

SKAL BYGGE HUS TIL NESTE SOMMER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren skal jeg i gang å bygge hus. Det blir sabla gøy, men er redd for å gå i noen fallgruver :overrasket:

Hva er det viktig å tenke på? Hvor kan man få inspirasjon og ideer? Finnes det noen gode internettsider?

Huset jeg skal bygge, skal ikke være stort, alt skal være på en flate. Grunnen til dette, er at det skal bygges på familiens eiendom, hvor jeg skal overta huset mine foreldre bor i om noen få år. Da skal de flytte, og vil benytte mitt hus som feriested.

Jeg tenker meg et hus med 2 soverom, vaskerom, bad,entre,gang, bod og stue/kjøkken.

Kunne tenke meg at garasjen hang sammen med huset, slik at jeg kan ha dør innfra den til vaskerommet.

Ønsker en deilig uteplass foran på huset, det er nemlig nydelig utsikt der :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det tomt :overrasket:

Hmm, for være tålmodig (hehe, ikke min sterke side) og se om noen har noe å bidra med :sjenert:

Skrevet

Eneste jeg kan komme på er at det er greit med livsløpstandard. Ekstra brede dører, ingen gulvkarmer i dørene etc slik at det er god plass til rullestol om behovet oppstår.

Skrevet

Dagboka mi er ikke aktiv lenger, men den ligger der hvis du leter litt.

lykke til!

Fru Nitha

Skrevet

beregn mer penger en du tror kommer til å gå med, er ikke sjelden at husbudsjett sprekker.

installere strømsparende tiltak ?

personlig så er jeg veldig glad i full kjeller og fullt loft :)

Skrevet

om jeg er så heldig at vi skal bygge hus selv, så ville jeg satset på litt spesielle løsninger. f eks eget bad til foreldresoverom, stort klesskap, lure lagringsløsninger, sånne ting som man må tenke på før bygging, trenger ikke bli så dyrt heller. har desverre ingen flere tips da, var jo d du spurte om hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...