Gå til innhold

Kjenner dere hverandre??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som kjenner hverandre privat?

Jeg har anbefalt denne siden til et par venner av meg, men de var ikke videre interessert, derfor vet jeg(tror jeg da) at jeg ikke kjenner noen her inne privat. Men jeg lurere på om det er noen venninner her inne? I så fall må jo det være litt gøy. 1212[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-03-24 01:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner noen av de som er her inne privat, men det er fordi vi har blitt kjent her inne. icon_smile.gif

Veldig koselig måte å bli kjent på, forøvrig!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske mange brukere her , så det er vel nødt til å være noen som kjenner hverandre.

Tror det hadde vært mange overraskede fjes her hvis alle hadde gått ut med sine egentlige navn.

Det kan jo godt være at naboen din eller kanskje sjefen din hører til her.... icon_eek.gif

Ganske rart å tenke på.......

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Satt en dag å tenkte på det jeg også!;)

Men også om det er noen "kjendiser" her ? Aqua-Lene, Elisabeth Andreassen, noen tidligere reality-fjes, eller kansje Märta Louise ?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner i allefall 2 her privat. Også fant jeg ut at det var faktisk ei her som skal gifte seg samme dag i samme kirke som meg, bare en time før. Vi har snakket på telefon også. Det er litt morro da icon_smile.gif Det kan godt tenkes at det er fler..? Som jeg ikke vet om ennå..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ihvertfall en her inne privat, tror ikke det er flere en den ene. Men det er flere av vennindene mine og kjente som vet om siden, og som vet at jeg er her inne endel. Så hvem vet? kanskje di er mer aktive en jeg tror?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min kommende svigerdatter "rekende" her inne icon_lol.gif Det var faktisk hun som sendte meg linken hit.........HURRA for "svigerdattera" icon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjenner også en her inne privat, og jeg ble kjent med henne gjennom KG.

Det var en utrolig spennende og lærerik måte å bli kjent på og vi er i dag veldig gode venner!

mvh

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at bestevenninna mi vanker her, men vi har avtalt å ikke avsløre oss for hverandre. Ganske ok icon_smile.gif

Men anonymitet er flott! Tenk så mye vi allesammen ville gått glipp av dersom vi skulle oppgi vår identitet; de færreste ville vel vært så ærlige/outspoken som vi er på nett?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kamerat som er en del her inne. Jeg kjenner ham privat, vi ble kjent her inne. Men utover det kjenner jeg ingen privat.

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er Nita's kommende svigerdatter og kjenner henne godt. Fant ut her om dagen at en tidligere kollega var her inne av og til. I tillegg har jeg truffet en jente fra bryllupssidene som skal gifte seg samme dag som meg og min kjære. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke møtt noen her inne personlig, men har litt kontakt med enkelte via telefon, mail og msn.

Kjempekoselige mennesker alle sammen! icon_smile.gif

Har også anbefalt dette stedet til venninner, så det kan jo være jeg kjenner noen uten å vite om det...

Og det kan jo også være at min kjære er inne og smugtitter, selv om han påstår at han ikke gjør det... icon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke en sjel her enda!

Nesten nettopp kommet ut av skapet! Vært her inne ett års tid, men veldig sjelden skrevet noe. Bare snappet opp tips!:)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner godt "piamin", min bestevenninne! kys_2.gif

Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-03-30 21:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen her inne, tror jeg. Har aldri hørt om noen jeg kjenner som har sagt at de diskuterer på internett. Men det er fint... synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Jeg kjenner ingen her - ikke som jeg vet om, ihvertfall. Vet ikke hvordan det er i deres vennekretser - men i min så er det ingen som bruker noe særlig tid på internett.

Jeg var så "heldig" å få flunså på min første fridag i påsken - derfor har jeg vært en flittig gjest både på Kvinneguiden og utallige interiør-, nyhet- og hagestellsider.

Noe av det jeg finner mest fascinerende med dette forumet er anonymiteten - jeg tror ikke det hadde vært like mye brukt om man måtte signere med fullt navn her. For blant mine venner og familie så er det ihvertfall ikke helt "stuerent" å bruke internett til annet enn helt nødvendige gjøremål - og jeg må ærlig innrømme at jeg enkelte ganger blir litt "paranoid" og tenker at "søren, når jeg skrev innlegget slik, så er det lett å finne ut hvem jeg er".....

Hilde icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hilde den 2002-03-31 07:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...