Gjest care Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Er det noen her inne som kjenner hverandre privat? Jeg har anbefalt denne siden til et par venner av meg, men de var ikke videre interessert, derfor vet jeg(tror jeg da) at jeg ikke kjenner noen her inne privat. Men jeg lurere på om det er noen venninner her inne? I så fall må jo det være litt gøy. 1212[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-03-24 01:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg har lurt på om det er noen som kjenner meg her jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg kjenner noen av de som er her inne privat, men det er fordi vi har blitt kjent her inne. Veldig koselig måte å bli kjent på, forøvrig!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 24. mars 2002 #4 Del Skrevet 24. mars 2002 Det er vel ganske mange brukere her , så det er vel nødt til å være noen som kjenner hverandre. Tror det hadde vært mange overraskede fjes her hvis alle hadde gått ut med sine egentlige navn. Det kan jo godt være at naboen din eller kanskje sjefen din hører til her.... Ganske rart å tenke på....... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 24. mars 2002 #5 Del Skrevet 24. mars 2002 Ja.. Satt en dag å tenkte på det jeg også! Men også om det er noen "kjendiser" her ? Aqua-Lene, Elisabeth Andreassen, noen tidligere reality-fjes, eller kansje Märta Louise ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 24. mars 2002 #6 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg kjenner i allefall 2 her privat. Også fant jeg ut at det var faktisk ei her som skal gifte seg samme dag i samme kirke som meg, bare en time før. Vi har snakket på telefon også. Det er litt morro da Det kan godt tenkes at det er fler..? Som jeg ikke vet om ennå..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. mars 2002 #7 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg kjenner ihvertfall en her inne privat, tror ikke det er flere en den ene. Men det er flere av vennindene mine og kjente som vet om siden, og som vet at jeg er her inne endel. Så hvem vet? kanskje di er mer aktive en jeg tror?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 25. mars 2002 #8 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg har min kommende svigerdatter "rekende" her inne Det var faktisk hun som sendte meg linken hit.........HURRA for "svigerdattera" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. mars 2002 #9 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Jeg kjenner også en her inne privat, og jeg ble kjent med henne gjennom KG. Det var en utrolig spennende og lærerik måte å bli kjent på og vi er i dag veldig gode venner! mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 26. mars 2002 #10 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg kjenner ingen her inne privat.... tror jeg hvertfall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 26. mars 2002 #11 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg vet at bestevenninna mi vanker her, men vi har avtalt å ikke avsløre oss for hverandre. Ganske ok Men anonymitet er flott! Tenk så mye vi allesammen ville gått glipp av dersom vi skulle oppgi vår identitet; de færreste ville vel vært så ærlige/outspoken som vi er på nett?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 30. mars 2002 #12 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har en kamerat som er en del her inne. Jeg kjenner ham privat, vi ble kjent her inne. Men utover det kjenner jeg ingen privat. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #13 Del Skrevet 30. mars 2002 LilleMika og Hope er bestevenner... tror jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 30. mars 2002 #14 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg er Nita's kommende svigerdatter og kjenner henne godt. Fant ut her om dagen at en tidligere kollega var her inne av og til. I tillegg har jeg truffet en jente fra bryllupssidene som skal gifte seg samme dag som meg og min kjære. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mars 2002 #15 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har ikke møtt noen her inne personlig, men har litt kontakt med enkelte via telefon, mail og msn. Kjempekoselige mennesker alle sammen! Har også anbefalt dette stedet til venninner, så det kan jo være jeg kjenner noen uten å vite om det... Og det kan jo også være at min kjære er inne og smugtitter, selv om han påstår at han ikke gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 30. mars 2002 #16 Del Skrevet 30. mars 2002 Kjenner ikke en sjel her enda! Nesten nettopp kommet ut av skapet! Vært her inne ett års tid, men veldig sjelden skrevet noe. Bare snappet opp tips! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 30. mars 2002 #17 Del Skrevet 30. mars 2002 (endret) * Endret 2. mai 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. mars 2002 #18 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg kjenner godt "piamin", min bestevenninne! Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-03-30 21:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 30. mars 2002 #19 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg kjenner ingen her inne, tror jeg. Har aldri hørt om noen jeg kjenner som har sagt at de diskuterer på internett. Men det er fint... synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 31. mars 2002 #20 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg kjenner ingen her - ikke som jeg vet om, ihvertfall. Vet ikke hvordan det er i deres vennekretser - men i min så er det ingen som bruker noe særlig tid på internett. Jeg var så "heldig" å få flunså på min første fridag i påsken - derfor har jeg vært en flittig gjest både på Kvinneguiden og utallige interiør-, nyhet- og hagestellsider. Noe av det jeg finner mest fascinerende med dette forumet er anonymiteten - jeg tror ikke det hadde vært like mye brukt om man måtte signere med fullt navn her. For blant mine venner og familie så er det ihvertfall ikke helt "stuerent" å bruke internett til annet enn helt nødvendige gjøremål - og jeg må ærlig innrømme at jeg enkelte ganger blir litt "paranoid" og tenker at "søren, når jeg skrev innlegget slik, så er det lett å finne ut hvem jeg er"..... _________________ Hilde 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hilde den 2002-03-31 07:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå