lolitamus Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hallo!! :) Jeg skal male et bilde til ei veldig nær veninne av meg i bursdagsgave! Så tenkte jeg å ha et dikt eller noe "skriv" på maleriet som er om vennskap eller noe om hvor mye hun betyr for meg. Kan noen hjelpe meg å finne på noe bra? Hun skal få den beste gaven:D Tenkte å ha utdraget fra sangen vår.. hehe ja vi har egen sang, men vetikke om det passer noe serlig.. iaffal her er den og det eneste som blir sunget i sanget: I found the love but it didn´t last Wonderfull Days belong to the past I don´t know where I stand, what I´m to do tried to forget and to find someone new so I praid on my knees to heaven above send me somebody please, someone to love to continue my story give me your hand don´t let me down with a heart to be damned. sangen er foresstn: starsplash - wonderful days 2001 den passer ikke? eller... takker for svar!
lolitamus Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2006 Det finnes jo sikkert passende utdrag fra andre sanger.. men jeg må ha deres hjelp! Fine sanger anyone?=)
Gjest squeeky Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hva med denne? Er fra Disney "Best Friends" When you're the best of friends Having so much fun together You're not even aware, you're such a funny pair You're the best of friends Performed by: Big Mama (Pearl Bailey) Best Friends Innlegget er endret. Lea (mod) Endret 20. oktober 2006 av Lea
lolitamus Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Tenkte noe sånn i midten av bildet: The big moon is risin’ so bright in the sky But it won’t shine brighter than the stars in your eyes It rises above me so bright and so blue And I won’t see anyone, as lovely as you ps: det menes at månen er blå i dette diktet eller øynene?:S :D Eller dette: Utrdrag fra Westlife - Flying without wings Everybody's looking for that something One thing that makes it all complete You'll find it in the strangest places Places you never knew it could be Innlegget er endret. Lea (mod) Endret 20. oktober 2006 av Lea
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) The big moon is risin’ so bright in the sky But it won’t shine brighter than the stars in your eyes Det er ikke fargen men "glimtet" Månen reiser seg så klart på himmelen, men den vil ikke skinne klarere enn stjernene i øynene dine" Endret 19. oktober 2006 av squeeky
lolitamus Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2006 aaah:) Takk for svaret;) Tror jeg bruker dette diktet jeg:)
Gjest Gitte Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Litt for seint, men ett på norsk: Et vennskap er som en vakker blomst Hvis det pleies, vil det vokse og gro. Etter alt vi har delt er jeg trygg i min tro på at ingenting kan skille oss to Inlegget er endret. Lea (mod) Endret 20. oktober 2006 av Lea
Gjest Lea Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Tråden er ryddet for lengre sitater som kan være kopibeskyttet. Lea (moderator)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå