Gjest Revenka Skrevet 2. november 2006 #61 Skrevet 2. november 2006 Blir det noe av?? Jeg har ikke fått PM. Eller kanskje jeg som må sende?
punkyB Skrevet 2. november 2006 #62 Skrevet 2. november 2006 Nå er det jo ikke sikkert det blir noe av da.. Siden vi ikke får tak i trådstarter.. ← Nå er det vel bare for noen av dere andre å ta over også !!!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. november 2006 #63 Skrevet 2. november 2006 Nå er det vel bare for noen av dere andre å ta over også !!! ← Joda, bare at hun har bestilt rom og sånt..
Trampe Skrevet 2. november 2006 #64 Skrevet 2. november 2006 Send en PM til Rain, hun er jo venninne med TS.
Gjest niomi Skrevet 2. november 2006 #65 Skrevet 2. november 2006 Rain har også slettet seg... Hadde det vært på et annet tidspunkt, kunne jeg organisert. Men har sykt mye å gjøre på jobb for tiden, så orker rett og slett ikke nå...
Chic Skrevet 2. november 2006 #66 Skrevet 2. november 2006 hva om en av dere kontakter restauranten og hører om det er kansellert eller noe?
Gjest niomi Skrevet 2. november 2006 #68 Skrevet 2. november 2006 Rain har da ikke slettet seg?! ← Var sikker på det, jeg, men så leste jeg nettopp noe hun hadde skrevet i dag. My bad... Jeg tar kontakt med Rain, og hører om vi kan få fikset treffet. For hadde vært supert å få treffe Clementine enten hun vil komme tilbake til KG eller ikke.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. november 2006 #69 Skrevet 2. november 2006 Var sikker på det, jeg, men så leste jeg nettopp noe hun hadde skrevet i dag. My bad... Jeg tar kontakt med Rain, og hører om vi kan få fikset treffet. For hadde vært supert å få treffe Clementine enten hun vil komme tilbake til KG eller ikke. ← Si i fra til oss hva som skjer da
Wonders Skrevet 3. november 2006 #70 Skrevet 3. november 2006 jo a klart det blir noe av. Og vi gleder oss asså
Gjest niomi Skrevet 3. november 2006 #71 Skrevet 3. november 2006 Ha'kke hørt noe tilbake fra Rain...
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #73 Skrevet 5. november 2006 Kan de som er interessert sende meg en PM? Vi fikser noe på fredag. Har fått svar fra Rain i dag, forresten.
Gjest -eline- Skrevet 7. november 2006 #74 Skrevet 7. november 2006 Æsj, har ikke mulighet på fredag, menmen. Dere får kose dere!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #75 Skrevet 8. november 2006 Nå hvordan går det? Er dere oppe i mange?
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #76 Skrevet 8. november 2006 Hører fra Niomi at dere lurer på treffet. Bordet finnes ennå. Men får å få rommet må vi bli femten. Siden det har vært så mye fra og tilbake, så tar vi en rask opptelling. De som kommer blir Clementine Niomi Rain og.... Om det ikke blir femten kan vi nok få andre bord, men det er litt vanskelig å få oss samla mest mulig da. Men ser jo at det er mange interesserte i denne tråden. Sleng dere på.
Gjest niomi Skrevet 8. november 2006 #77 Skrevet 8. november 2006 Hører fra Niomi at dere lurer på treffet. Bordet finnes ennå. Men får å få rommet må vi bli femten. Siden det har vært så mye fra og tilbake, så tar vi en rask opptelling. De som kommer blir Clementine Niomi Rain og.... Om det ikke blir femten kan vi nok få andre bord, men det er litt vanskelig å få oss samla mest mulig da. Men ser jo at det er mange interesserte i denne tråden. Sleng dere på. ← Clementine Niomi Rain *MissA* mee mee Revenka Da har jeg fyllt inn de jeg har fått beskjed fra.
Gjest Skya Skrevet 8. november 2006 #78 Skrevet 8. november 2006 Kos dere masse jenter. Neste treff blir jeg og med på, lover.
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #79 Skrevet 8. november 2006 Clementine Niomi Rain *MissA* mee mee Revenka Da har jeg fyllt inn de jeg har fått beskjed fra. ← Ok, dere. Treffet går uansett. Men hvis vi ikke blir flere må jeg ringe i morgen ettermiddag og bestille et bord for færre personer. Så sleng dere på.
Adonia Skrevet 8. november 2006 #80 Skrevet 8. november 2006 heisann får ikke blitt med jeg! siden det ble så mye surr, så så jeg ja til å være med på et annet julebord på lørdag - og to på en helg blir for mye, har eksamen neste uke så må lese på fredag men dere får kose dere masse , så får jeg prøve å få vært med neste gang ( for det blir vel flere treff håper jeg.. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå