Gå til innhold

Oslo, m/omegn treff.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Minimi, hvis du blir med, så blir jeg også! Vi er jo jevngamle ;)  Hvis det er lov at vi yngre henger oss på også da :)

Det er lov for absolutt alle som vil å være med. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men da må man vite at tilbudet eksisterer...  ;)

det er klart, men det har vært åpen diskusjon om det her inne begge årene og fritt frem for alle å melde seg på. husker ikke hvor det har blitt lagt ut, kanskje du finner noe om du søker på julebord?

jeg må løpe på trening, kan evt se om jeg finner noe etterpå. ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har vært på flere slike treff, og det er koselig, og kjekt at folk tar initiativ. Jeg mener det har vært tre åpne julebord...

Selv om folk har en tendens til å pingle ut når det gjelder.

Jeg henger meg på tråden, jeg ;)

Skrevet

Jaaa! Julebord! :hoppe:

Kjæresten min syns forresten det er på tide at jeg sosialiserer meg litt... :sjenert: Ikke så lett å bli kjent med folk når man jobber, så dette er jo en kjempemulighet! :hoppe:

Skrevet

Og dersom et eventuelt treff/julebord klaffer tidsmessig med at jeg er i Oslo/har tid til å dra inn (bor halvannen time unna), kan jeg gjerne melde min interesse også!

Skrevet
Minimi, hvis du blir med, så blir jeg også! Vi er jo jevngamle ;)  Hvis det er lov at vi yngre henger oss på også da :)

oki, viss du blir med Søt, blir jeg med (trur jeg.. det er litt skummelt da :sjenert: )

men hadde vært kjempe gøy :)

hva er alderen på folket her da? jeg er 20

Skrevet

Høres bra ut. Om datoen passer henger jeg meg med jeg!

Er forresten 22 minimi ;)

Skrevet

Se, Minimi! Dette er jo bare kjempekoselig! Blir sikkert innmari hyggelig hvis det er mange som blir med :)

Tror vi er de yngste hittil.. Men hva skader veld det? Å, ble heeelt ekstase nå, jeg! Syns sånt er så koselig!

:perebrus: Pærebrus?? Næhei! Her skal det være ALKOHOL! :tommel:

:ler::hoppe:

Skrevet
oki, viss du blir med Søt, blir jeg med (trur jeg.. det er litt skummelt da :sjenert: )

Jeg blir med hvis du blir med :ler:

Skrevet

Det siste KG-treffet jeg var på gjorde så sterkt inntrykk på meg at jeg ikke har gått på flere etterpå. Det nesten forandret livet mitt ;)

Det bidro iallfall til en ny vending i livet mitt, og til en omveltning.

Skrevet
Det siste KG-treffet jeg var på gjorde så sterkt inntrykk på meg at jeg ikke har gått på flere etterpå. Det nesten forandret livet mitt ;)

Det bidro iallfall til en ny vending i livet mitt, og til en omveltning.

oi, det hørtes da skummelt ut... :sjokk: var det negativt lissom?

å jeg blir med viss du blir med Søt :ler:

men vet jo ikke om datoen passer enda da.. åsså må jeg jo ta tog, og det er ikke bare bare. for må kjøre eller bli kjørt til toget (5mil) også må jeg jo komme hjem igjen også...

jeg må vel ta pærebrusen jeg da, viss jeg må kjøre fra toget å hjem.. å jeg som ikke liker pærebrus engang :grine:

Skrevet

Jeg bestilte bord osv, og administrerte de tre KG-julebordene som har vært før. Men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, fordi det er ganske vanskelig å finne sted og tidspunkt som passer for alle slik at alle blir fornøyde.

Men koselig at du tar intiativ, Clementine. :)

Skrevet
Jeg bestilte bord osv, og administrerte de tre KG-julebordene som har vært før. Men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, fordi det er ganske vanskelig å finne sted og tidspunkt som passer for alle slik at alle blir fornøyde.

Men koselig at du tar intiativ, Clementine.  :)

Skal prøve, jeg. Tenkte å bare undersøke litt, se hva som er ledig og sette opp en dato som kan passe for flest mulig. Så får vi kanskje heller ta flere treff etterhvert. Mange måter å gjøre det på. Cafékvelder, etc.

Hadde et fall på badegolvet nå i natt, så gi meg et par-tre dager på å komme opp med noe. Må komme til meg selv...

Er det flere som kunne tenke seg å være med, si fra, ingenting er bindende. Bare så jeg får et omtrentlig tall. Om det blir 5-10-15 etc

Skrevet (endret)

Jeg er 19 år. Fyller 20 år den 9. november. :hoppe: Jeg må forresten også ta tog, som tar rundt 30 min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Jeg vil også være med :) Bor i Oslo, og er 20 jeg også :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Jeg vil kanskje være med jeg også ;) Bor et stykke unna, men..

Er forresten 21 :)

Endret av *MissA*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...