Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Noen som var med på det eller var tilskuer i dag? hva skjedde egentlig? Har såvidt hørt litt på radio bare...
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Kun øvelse i å håndtere terroranslag.
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Kun øvelse i å håndtere terroranslag. ← Ja det vet jeg, men jeg vil gjerne høre hvordan osloborgerne opplevde dette
Elanor Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Tydelig at øvelsen ikke skapte så stor blest, og det er jo bra, men det ble jo skrevet om det i aviser og sendt mange repotasjer om øvelsen på TV. Jeg var en av de 3000 menneskene som var med på øvelsen, og det betydde for meg et døgn uten søvn og 17-18 timer på jobb. Jeg jobbet bl.a i hele natt. I dag har jeg bare sovet. Min jobb var å bidra til å gi organisasjonen jeg jobber i overblikk over hva som skjer der ute i verden, så jeg tilbrakte så og si all min tid foran PCen. Veldig glad for at det bare var en øvelse, og at øvelsen nå er slutt. Det var slitsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå