Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører buss om mourningen. Jeg er sliten fordi jeg er søvning. Men tidlig før jeg faller inn sovna, jeg ser en veldig vakker dame tar buss. Hun betaler til shofår og plutselig hun ser meg. Hun ser som en veldig vakker dame. Jeg tror først og frems jeg er forelska. Med engang! Jeg tenkt at det går ikke. Bare en gang på bussen. Men mange ganger hun tar den samme buss med meg om mourningen. Kansjke 8 ganger nå. Og jeg er selvføgelig lykkelig med det. Jeg er ikke søvning eller trøtt eller sliten eller slitsom noe lenger nå da. Jeg håper hun tar samme buss imorgendagen. Jeg er ikke trøtt nå. Jeg vil bare ta buss.

Hvis dere er i samme buss. Dere er ikke redd å snakke med henn og spør om navn? Jeg er så lykkelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal snakke til henne jeg! ;) Kanskje ikke spørre om navn og slikt med en gang, men prøve å snakke litt løst og fast bare for å få kontakt i første om gang! Lykke til! :)

Skrevet

Uff, jeg kan ikke fordra å bli tilsnakket på vei til og fra jobb. Kanskje jeg derfor alltid har MP3-spilleren veldig lett tilgjengelig? ;)

Skrevet

Gabriel García Márquez har en fin historie om noe liknende. Han satt i et fly mellom Europa og Sør-Amerika. Ved siden av han (korridor i midten) sov verdens vakreste kvinne (regner med at han har sett mange!... så den måtte være en aldeles flott kvinne)... Han var da halvsingel og haddet det veldig travelt etter utgivelsen av "Hundre år ensomhet"... Etter noen minutter full stirring var har forelsket i denne sovende, vakre kvinne med mørk hår og et halvt smil...

Han skrev: "hadde hun plutselig våknet eller jeg tatt kontakt, så hadde forelskelsen forsvunnet for godt".

Hun våknet ikke. Og han snakket ikke med henne.

Han er fortsatt forelsket i henne, tror jeg.

:)

Gjest Kathleen
Skrevet
Gabriel García Márquez har en fin historie om noe liknende. Han satt i et fly mellom Europa og Sør-Amerika. Ved siden av han (korridor i midten) sov verdens vakreste kvinne (regner med at han har sett mange!... så den måtte være en aldeles flott kvinne)... Han var da halvsingel og haddet det veldig travelt etter utgivelsen av "Hundre år ensomhet"... Etter noen minutter full stirring var har forelsket i denne sovende, vakre kvinne med mørk hår og et halvt smil...

Han skrev: "hadde hun plutselig våknet eller jeg tatt kontakt, så hadde forelskelsen forsvunnet for godt".

Hun våknet ikke. Og han snakket ikke med henne.

Han er fortsatt forelsket i henne, tror jeg.

:)

Ååååå så søtt. :hjerte:

Jeg fikk frysninger da jeg leste det her. :hjerte:

:hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...