MAcy Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 synes det er like ille hvert år!! Bruker som oftest å ende opp med garn til mormor, kjedlig ja, men det er noe ho bruker veldig mye så tror ho setter pris på det framfor å få noe hyller rot eller noe til å opptat skapplass. For etter 60-70 år begynner jo hjemmet å bli temmelig fult og man mangler lite!!! Hva gir dere til besteforeldrene deres???
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 klær, hudkremer, parfyme, smykker, god drikke, godteri, fint pledd, duker, broderier, bøker, abonnement på blader
lillesky Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hva med noe de kan bruke/spise? F.eks. en kurv fylt med mat, drikke, blader etc. Kanskje noen matvarer de ikke kjøper ellers.
Gjest ice Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ga kalender laget på fotoknudsen med bilder av meg og samboeren min. Det ble satt stor pris på, og bestemor skryter av den ennå
Litt Lost Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Bok som omhandler hjembygden der besteforeldre vokste opp?
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Gavekort på tjenester? Konsert eller teaterbilletter?
rugrat Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Svigers får et sett med håndklær med broderte navn på. Det er fra ungene. Har ikke bestemt hva de får av oss. Mamma har jeg sånn ca 100 ideer til, for hun mangler fortsatt en del til sin nye leilighet.
Gjest Hufsa Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg lager kalendere, med bilder av jentene. Stor glede hvert år
Gjest Nattblomst Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 I år får de et bilde av begge oldebarna sammen.
Furstina Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Böcker går alltid hem, eller en fin scarf till damerna. Något gott ätbart, en fin korv eller en korg med sylt, oljor och andra godsaker. Lite finare ingredienser.
Gjest Malina Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har desverre bare èn igjen av mine besteforeldre,men gaver jeg husker slo ann var for eksempel hjemmelagde album, bøker, diverse lys, og så i tillegg pleide jeg å strikke/hekle/sy forskjellige ting,samt bake noen kaker og legge i en fin juleboks eller på fone glass.
Mini_me Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Til min bestefar pleide vi å kjøpe enten noen klær, undertøy eller lign. Eller så kunne vi kjøpe litt forskjellige matvarer, litt finere type....legge oppi noen skrapelodd eller en lottokupong.... Det slo alltid an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå