Gå til innhold

Hoteller rundt Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger en liten brainstorm på hoteller (av en viss standard) som ligger max 1,5 t kjøring rundt Oslo.

Videoannonse
Annonse
Gjest reiseglad
Skrevet

Hva er det du leter etter? Med en radius på halvannen times kjøring vil jeg tippe at du har et hundretalls hoteller å velge mellom....

Skrevet
Hva er det du leter etter? Med en radius på halvannen times kjøring vil jeg tippe at du har et hundretalls hoteller å velge mellom....

Ja, hun må nok spisse sine ønsker noe mer. Virker litt uprofesjonelt hele opplegget.

Skrevet
Ja, hun må nok spisse sine ønsker noe mer. Virker litt uprofesjonelt hele opplegget.

Hehe, må man være proff for å ønske å ta inn på hotell?

Jeg ønsker rett og slett tips om hyggelige hoteller med en viss standard i den radiusen jeg skisserte. Rett og slett fordi folks erfaringer kan si mer enn gule sider. Kan jo si at hoteller i Oslo by er uaktuelt.

Skrevet

Holmen fjordhotell ved Asker er jo ikke Oslo sentrum, men ganske nærme. Pent hotell, fin bilsamling, de har SPA, men kanskje litt kjedelig?

Comwell hotell på Hankø er akkurat i grenseland. Men de har spa og veldig fine omgivelser. Har ikke vært gjest på hotellet, men det ser pent ut utenfra.

http://www.comwellhanko.no/Default.aspx

Skrevet

Takk for fine forslag. Noen fler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...