Gå til innhold

Dolce&Gabbana - The One

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har nettopp oppdaget denne, den er så nydelig! Har den eksistert lenge, eller er det en ny de har kommet med?

Falt fullstendig for denne :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Jeg er elendig til å beskrive lukter, men den luktet helt nydelig i alle fall :)

Ikke veldig tung, men heller ikke lett. Litt søt.

Den er i alle fall akkurat sånn som jeg liker parfymer, og jeg SKAL ha den før året er omme :ler:

edit: Kjæresten min beskriver den som "søtt, mildt krydder"

Endret av KATTAstrofe
Gjest Deception
Skrevet (endret)

Den lukter vanilje og blomster, og i begynnelsen likte jeg den kjempegodt. Men så fikk jeg en liten prøve, og nå synes jeg den lukter ganske likt veldig mange andre parfymer på markedet. Den er litt lik den jeg har på meg i dag, Cristobal fra Balenciaga.

Den er mild og diskret, og kan nok egne seg til hverdagsbruk.

Endret av Deception
Gjest Deception
Skrevet
Den lukter vanilje og blomster, og i begynnelsen likte jeg den kjempegodt. Men så fikk jeg en liten prøve, og nå synes jeg den lukter ganske likt veldig mange andre parfymer på markedet. Den er litt lik den jeg har på meg i dag, Cristobal fra Balenciaga.

Den er mild og diskret, og kan nok egne seg til hverdagsbruk.

Men selv om jeg synes den er likt mye annet, klarte jeg ikke annet enn å kjøpe den i dag. :sjenert:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

:ler:

Har ikke råd til den enda, men var innom parfymeri og spraya litt før jeg dro hjem. Hva betalte du forresten? Har glemt å sjekke prisen, har bare bestemt meg for at jeg skal ha den :)

Gjest Deception
Skrevet
:ler:javascript:emoticon(':ler:')

smilie

Har ikke råd til den enda, men var innom parfymeri og spraya litt før jeg dro hjem. Hva betalte du forresten? Har glemt å sjekke prisen, har bare bestemt meg for at jeg skal ha den :)

525 på Cubus, men tror den er en hel femmer billigere hos Esthetique. :ler: Flasken er det fineste jeg har sett på lenge (litt lik den til Prada-parfymen).

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
525 på Cubus, men tror den er en hel femmer billigere hos Esthetique. :ler:  Flasken er det fineste jeg har sett på lenge (litt lik den til Prada-parfymen).

Oi, dæven, men var det den minste flaska da? Jeg kjøper kun parfyme i 30 ml flasker dersom det finnes.

Gjest Deception
Skrevet
Oi, dæven, men var det den minste flaska da? Jeg kjøper kun parfyme i 30 ml flasker dersom det finnes.

Finnes ikke 30ml, dessverre. Dette var 50ml, og jeg kan spå med 99,99% sikkerhet at jeg aldri kommer til å få tømt den før jeg går lei. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...