Little sister Skrevet 30. oktober 2006 #61 Del Skrevet 30. oktober 2006 I dag kom pakken fra lf, og jeg slapp unna tollen Det stod på pakken at verdien var for 216 kr, så der var jeg heldig Gleder meg til å prøve redken all soft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #62 Del Skrevet 30. oktober 2006 hvilken valutakalkulator er det dere bruker på lookfantastic egentlig? finner ingen der jeg..sånn som på f.eks strawberrynet.. men ligger ikke dollarkursen på sånn ca 7 kr eller no sånt nå da? må man betale no for frakt eller no sånt på lf, eller er det bare selve produktet som du betaler for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. oktober 2006 #63 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Vet ikke helt hva jeg syns om at ynglings-shampoen min selges på sånne typer butikker.. Seriøst. Skal ikke redken være ordentlig salong-shampo da!? Minner om schwartzkopf (?) som plutselig gikk fra kvalitet til litt sånn halvveis da det dukket opp både her og der. Fy Redken! (Høres kanskje snerpete ut men er bare det jeg tenker..) ← Haha, det er bare fordi du mister følelsen av å være og å bruke noe eksklusivt. Mye som er billig i USA er ofte tre ganger så dyrt i Norge bare fordi en eller annen importørdust skrur opp prisene noe sinnssykt og nordmenn er villige til å betale mye fordi de tror det er eksklusivt. F.eks. levisbukser, Ralph Lauren-klær (og da snakker jeg om de i USA rimelige linjene som Polo Jeans) og Redken Shampo. Når billigkjedene slenger seg på Redken, er det fordi det er bra og ettertraktede produkter som de ser de kan tjene rått på dersom de dumper prisene og gir de som før har solgt det dyrt litt velfortjent konkurranse. Ulempen er da at varene mister noe av sin eksklusivitet fordi slike som du ihvertfall ikke vil vaske håret sitt i noe som er kjøpt på Nille, en butikk som også selger billig og dårlig hudkrem... Kvalitet til folket, sier nå jeg da. Og til Shoreh: Ikke dån av sjokk her inne, er du snill. Vi er ikke så gode i førstehjelp. Det finnes dessuten nok av merker man kan opprettholde en eksklusiv image gjennom, selv om Redken nå har sunket dypt i billigkjedeslummen. Endret 30. oktober 2006 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #64 Del Skrevet 30. oktober 2006 En finner kurs på f.eks xe.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 31. oktober 2006 #65 Del Skrevet 31. oktober 2006 hvilken valutakalkulator er det dere bruker på lookfantastic egentlig? finner ingen der jeg..sånn som på f.eks strawberrynet.. men ligger ikke dollarkursen på sånn ca 7 kr eller no sånt nå da? må man betale no for frakt eller no sånt på lf, eller er det bare selve produktet som du betaler for? ←Hvis man vil vite om tollvesenet/posten mener man har handlet for over 200,- så må man bruke tollvesenets egne satser, som blir satt for en uke av gangen. De finnes her: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...&epslanguage=NO LF tar forresten betalt for frakt, det blir lagt til på slutten, før du betaler, ut fra hvor mange produkter du har bestilt. Og OBS, LF tar betalt i britiske pund, ikke dollar, siden de holder til i Storbritannia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå