Gjest Kanelia Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, jeg sverger til Redken. Og så kan du jo bestille på nett, da blir det ikke så dyrt. F.eks. på lookfantastic.com eller hqhair.com.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, jeg sverger til Redken. Og så kan du jo bestille på nett, da blir det ikke så dyrt. F.eks. på lookfantastic.com eller hqhair.com. ← ..eller alternative-beauty.com De er uansett verdt pengene!
Gjest Yzma Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 pssst! billig på smartclub. Jeg kjøpte Redken shampo og balsam til under 300kr, og nå er det åpningstilbud på slependen (som betyr enda lavere pris) Du trenger heller ikke medlemskort for å handle! LØP & KJØP!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 pssst! billig på smartclub. LØP & KJØP! ← Jeg vet. Jeg kjøpte shampoo og balsam i går for 2 500
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Som jeg skrev, så har jeg altså kjøpt et helt arsenal Det jeg lurer på er hva som gjør at de er verdt prisen.
Karamba Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Er veldig fornøyd med produktene til Redken. Bestiller dem hos Alternativebeauty.com. Tror det er der de er billigst...
Frk. Stella Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er veldig fornøyd med Redken (All Soft). Jeg pleier å handle på Lokkfantastic.com, men i helgen kjøpte jeg 1liter shampo og balsam på Europris til 349,- Holder en stund da!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er helt avhengig av Redken All Soft sjampo og balsam. Prøver jevnlig andre merker, men blir aldri helt fornøyd. Greit at de er relativt dyre, men det betaler jeg gjerne for et hår som er både skinnende og ser veldig sunt ut, blir lett å gre ut og enkelt å ha med å gjøre. I tillegg varer de jo relativt lenge.. Mye lenger enn billig sjampoer og balsam, ihvertfall. Da må man jo alltid bruke så mye.
Gjest Lanyah Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg bruker Extreme serien i Redken, òg håret mitt har aldri vert så sunt før! Jeg sparer på langt så jeg må bruke produkter med kvalitet!
LadyInRed Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Redken (All Soft). Jeg pleier å handle på Lokkfantastic.com, men i helgen kjøpte jeg 1liter shampo og balsam på Europris til 349,- Holder en stund da! ← visste ikke at europris og var begynt å selge litersflasker. får ta en titt der, selv om det nok er i oslo du har kjøpt dem. som regel kommer aldri slikt til småbutikkene på vestlandet........ Og ikke har vi smart club heller! Endret 18. oktober 2006 av LadyInRed
Frk. Stella Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 visste ikke at europris og var begynt å selge litersflasker. får ta en titt der, selv om det nok er i oslo du har kjøpt dem. som regel kommer aldri slikt til småbutikkene på vestlandet........ Og ikke har vi smart club heller! ← Jeg bor et godt stykke fra Oslo De reklamerte for Redken i "Europris-avisen" for to-tre uker siden, bør være over hele landet da tror jeg?
Gjest Deception Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er sannsynligvis den eneste her inne som ikke synes Redken er Den Nye Religionen. Jeg har prøvd Extreme og Color Extend-serien, og likte ikke shampo og balsam derfra. Jeg kan like enkeltprodukter fra Redken, og mange stylingprodukter, men på shampo og balsam finnes det andre serier som er bedre for mitt hår (Kerastase, Biolage, Nexxus....)
Gjest Shoreh Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 Europris selger Redken? Beklager men det må være tull. Smart Club derimot selger Redken i litersflasker.
Aquila Skrevet 18. oktober 2006 #15 Skrevet 18. oktober 2006 Har nettopp begynt å bruke Redken, kjøpt hos frisøren min til 180,- . Interessant at Europris selger litersflasker så billig? Er det mange varianter? (Har ikke Europris her...) Er fornøyd så langt. Kjøpte den for farget hår, og som også skulle hjelpe på ønsket om mer volum - og jaggu - det er den første shampoen som har klart å få håret mitt til å fortsatt ha volum i den tørre, kalde lufta jeg bor i, så jeg gir Redken thumbs up .
Gjest Deception Skrevet 18. oktober 2006 #16 Skrevet 18. oktober 2006 Europris selger Redken? Beklager men det må være tull. Smart Club derimot selger Redken i litersflasker. ← Det er ikke tull, jeg har sett det selv. De hadde All Soft, Color Extend og en til, muligens Clear Moisture. Men bare litersflaskene.
Frk. Stella Skrevet 18. oktober 2006 #17 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er sannsynligvis den eneste her inne som ikke synes Redken er Den Nye Religionen. Jeg har prøvd Extreme og Color Extend-serien, og likte ikke shampo og balsam derfra. Jeg kan like enkeltprodukter fra Redken, og mange stylingprodukter, men på shampo og balsam finnes det andre serier som er bedre for mitt hår (Kerastase, Biolage, Nexxus....) ← Nå aner ikke jeg hva slags hårtyper de andre her har, men for mitt til tider plagsomt tykke hår - jeg har både grove, tykke hårstrå i tillegg til mye hår - er Redken All Soft en av de få seriene som jeg føler har gitt håret mitt noe. Den leverer rett og slett det jeg er ute etter av en shampo for tykt, grovt hår! Og da har jeg funnet det jeg er ute etter jeg!
Frk. Stella Skrevet 18. oktober 2006 #18 Skrevet 18. oktober 2006 Europris selger Redken? Beklager men det må være tull. Smart Club derimot selger Redken i litersflasker. ← Øh nei, det er ikke tull.
Gjest Shoreh Skrevet 18. oktober 2006 #19 Skrevet 18. oktober 2006 Europris selger Redken? Den samme kjipe kjeden som også selger tyske vafler uten best før dato, hagemøbler i januar og 10 liters kanner med bilpolish?
Frk. Stella Skrevet 18. oktober 2006 #20 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Europris selger Redken? Den samme kjipe kjeden som også selger tyske vafler uten best før dato, hagemøbler i januar og 10 liters kanner med bilpolish? ← Jepp. Europris har flere merkevarer, ofte som kampanjer. Endret 18. oktober 2006 av Frk. Stella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå