water1 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Hei! Jeg og samboeren var og kikket på Årvoll gård i dag. VUrderer veldig sterkt å ha bryllupet vårt der. FIkk et veldig godt inntrykk av utleiedama og lokalet generelt. Kunne kanskje ønske meg at uteplassen var litt mer "idyllisk", men med sommer og friske blomster vil det jo se litt annerledes ut enn det gjør i triste oktober. Inngangspartiet kunne kanskje også vært litt mer staselig, men tror ikke det blir så verst. Hadde uansett vært fint og høre fra andre som har noen erfaringer herfra. VI har reservert både fjøset og "våningshuset"(slik at ikke det leies ut til andre selskapeligheter. Vi vil gjerne ha hele gårdstunet for oss selv, samt den plattingen med muligheter for å sitte ute). Det som kanskje var litt dumt var alle bjelkene i rommet...men tror ikke det vil bli så stort problem. De hadde i allefall et flott servise til 100 stk, så det var bra. Litt rotete og frem og tilbake dette innlegget, men det får så være
Arwen Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg skal på selskap der på fredag, kan komme med rapport på lørdag Vi blir ikke så mange da men.
Arwen Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Vi var ca 25 stykker i går og var inne i hovedhuset, der ville jeg ikke hatt veldig mange flere gjester... Hvis ikke det er mulig å rydde det rommet med alle sofaene i da, å ha langbord der. Så ikke ut som om det var mulig, men vet ikke. Moren min har vært endel på låven og sier det er veldig hyggelig der inne. Hvor mange gjester blir dere?
water1 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 Planen var å ha det i låven/fjsøet. Vi blir 85 stk. Men nå ser det ut til at det ikke blir der likevel.... Vi var og tittet og synes låven så veldig koselig ut, men har funnet et bedre alternativ, dog noe dyrere. Har et annet emne på det her i forumet....Trollsalen, Hunderfossen familiepark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå