Gjest Missuganda Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Ok,litt humoristiske tema. Når du skal ha en GU - beholder du sokkene på eller tar du dem av? 1212[ Dette Innlegg er endret av: Missuganda den 2002-03-24 01:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg beholder dem på. Føler meg ikke så naken da liksom! i tillegg velger jeg ofte en litt lang og vid overdel av samme grunn. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Sokkene blir på ja! Skulle ønske det var trusa i stedet! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallisticat Skrevet 24. mars 2002 #4 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg har sokkene alltid på.....og har som regel også en litt lang overdel/genser for å føle meg mindre naken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 24. mars 2002 #5 Del Skrevet 24. mars 2002 Sokkene blir nok på!Er jo så nervøs fra før av så jeg hadde sikkert snubla overende om jeg skulle ta sjansen på å trekke av sokken også...Herregud, for et syn det hadde vært da Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg har også sokkene på... Føler at legen ser rart på meg siden jeg som regel går med Ole Brumm, Tigergutt sokker eller lignende... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 25. mars 2002 #7 Del Skrevet 25. mars 2002 Sokkene holder seg pent og pyntelig der de skal være. Jeg tar av meg akkurat minst mulig. Buksa og trusa, det får jammen holde!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2002 #8 Del Skrevet 25. mars 2002 Av! I hvert fall når jeg har bukser med tynne, sorte knestrømper på! For verre syn en mine vinterblekfete legger med sorte knestrømper på... uuuæææææ... orker ikke synet av det selv en gang jeg, så jeg når jeg kler av meg hjemme eller på trening, går strømpene ned sammen med buksebena... men det er nå min greie da. Vår, sommer og høst går jeg stort sett uten strømper med bare tynne sko, sandaler el. Tåfis er dog det største problemet mitt, sokker eller ikke... I vinter har jeg forresten oppdaget ullsokkker, noe som har hjulpet betraktelig... men det er en annen diskusjon Og så har jeg alltid barberte legger om vinteren også, og er alltid nybarbert. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. mars 2002 #9 Del Skrevet 25. mars 2002 Sokkene er på . hvorfor skulle jeg ta av mer enn nødvendig??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 25. mars 2002 #10 Del Skrevet 25. mars 2002 Sokkene blir på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 25. mars 2002 #11 Del Skrevet 25. mars 2002 Legen hadde vell luet litt hvis vi tok av oss sokkene???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 26. mars 2002 #12 Del Skrevet 26. mars 2002 Hehe....men når vi snakker om sokker av eller på... Bare tenker på første gangen jeg skulle til GU. Da var jeg virkelig i tvil om jeg skulle ta dem av eller ha dem på. Husker at jeg virkelig stod å tenkte på det. Nå går det jo automatisk da. Men hva med dere???? Hadde dere tenkt på det på forhånd???? Klems fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mars 2002 #13 Del Skrevet 26. mars 2002 Alle har vel vært usikker på det første gangen, tror jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #14 Del Skrevet 27. mars 2002 Bruker sjørt når jeg skal ut islikt ærend. Slipper å ligge så naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå