Lille meg :) Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen som vet hvor mye man må betale for overvekt med British Airways på strekningen London-Oslo? Jeg kan ikke finne noe på nettsidene deres... Sånn ca. pris bare. Og; er de strenge på om man tar med litt ekstra?
Najs Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vet ikke hvordan det er med British Airways eksakt, men et annet selskap jeg reiste med for ikke så lenge siden tok 40,- per kilo overvekt. De er sjelden såååå strenge på det, så lenge det ikke er snakk om enorme mengder. (reiste en gang fra London med 14kg overvekt, og da sa de ingenting...)
Uncharmed Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 British Airways Tillatt innsjekket bagasje: 23 kg (30 kg med ClubWorld og 40 kg på First Class) Tillatt håndbagasje: 2 stykk totalt 12 kg (2 stykk totalt 18 kg på andre klasser) Overvekt pr. kg/kolli: 50 kroner per kg. Barnevogn: Fritt Golfbag: Telles med i fribagasjen inntil 30 kg. http://www.dinlondonguide.no/art.asp?id=622 Om det er andre priser fra London-Oslo eller om de er det samme vet jeg ikke, men det her var ihvertfall det jeg kunne finne
Lille meg :) Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2006 Tuuusen takk for hjelpen!!
Arwen Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Sånn som jeg har forstått det så har de blitt ganske strenge på overvekt i det siste. Vi måtte betale for 3 kg overvekt tilsammen på to personer sist vi var ute og reiste, så det er vel bare å belage seg på å betale og heller bli positivt overrasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå