Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut på torsdag og det som er morsomt med å skulle ut er selvfølgelig å shoppe først.

Noen som har noen tips til antrekk og hvilke butikker jeg skal gå i? Det er snakk om Oslo og gjerne butikker som er i bogstadveien.. Legg gjerne ved linker..

Jeg liker å gå i kjoler og skjørt helst, men er åpen for alt. Også skal det jo ikke være stivpynta da akkurat. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen nye støvletter i samme slengen så gi gjerne tips om det også!!

Hadde vært morsomt å se hva dere vil foreslå!

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal ut på torsdag og det som er morsomt med å skulle ut er selvfølgelig å shoppe først.

Noen som har noen tips til antrekk og hvilke butikker jeg skal gå i? Det er snakk om Oslo og gjerne butikker som er i bogstadveien.. Legg gjerne ved linker..

Jeg liker å gå i kjoler og skjørt helst, men er åpen for alt. Også skal det jo ikke være stivpynta da akkurat. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen nye støvletter i samme slengen så gi gjerne tips om det også!!

Hadde vært morsomt å se hva dere vil foreslå!

:hoppe:

er jo litt vanskelig å anbefale deg ting..når man vet nill om stilen din, farger du kler, hvordan du kler deg..osv.

Skrevet

Har du ikke vært på Zara kan du jo ta en tur dit.

Skrevet

Hehe, det synes jeg også! Elsker fridager når man har full konto og store festplaner, halve moroa er jo å handle nye klær, sko og/eller tilbehør først for så å sette på noe festlig musikk hjemme og style, sminke og stæsje seg opp:)

Dessverre er det langt mellom disse dagene.. det er vel omtrent bare en av dem i måneden, bedre kjent som lønningsdagen :ler:

Skrevet

Slenger meg på her.

Skal til oslo på torsdag, og trenger shoppe tips.

Sambo sakl se på bil etter eller annet, og jeg skal utrolig nok shoppe alene litt.

De blir skummelt, jeg kjenner jo ikke oslo :(

Jeg trenger forøvrig jakke, støvletter.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Støtter Lille vinkelsko! Beste skobutikken i Oslo! (ligger like ved 7-11 i Majorstua-krysset).

Come as you are, som er helt øverst i Bogstadveien har veldig mye kult, som de ikke har alle andre steder!

Så har du selvfølgelig gode kjedebutikker som Oasis, Morgan, Kokaï og Zara, som ligger lenger nede i veien.

Ellers er Guess ganske bra (ligger ca i midten).

Eller gå på www.bogstadveien.no :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Liker forresten trenden som er nå med kjoler som ikke er så pyntete, så jeg ville gått for det, store smykker og støvletter hvis jeg var deg :)

Skrevet

Lille vinkel sko hadde mange fine støvletter men prisen er jeg ikke venn med :(

Skrevet

Var på bogstadveien.no men den eneste linken som ikke virket var butikker.

Så det var det :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Oi, det var dumt!

Bogstadveien har generelt ganske dyre butikker (med unntak av HM og noen andre). Hvis du ikke kjenner Oslo, og har tenkt å prioritere å shoppe fremfor å bli kjent er det kanskje greiere å dra på Oslo City enn i Bogstadveien. (Men Bogstadveien er mye hyggeligere :) )

Skrevet

Reiser til Oslo i morgen, og gleder meg til å gå på Zara. Fant mye fint der da jeg var i Praha for 1 1/2 år siden, håper på samme lykke igjen. Noen som vet om de har mye kjolder, type hverdag?

Skrevet

Jeg så de hadde oppe til 19 som er bra, for da slipper jeg å stresse.

Men jeg vil innom zara, har aldri vært der :)

Ellers kunne jeg tenke meg butikker som vi ikke har i kr.sand.

Forøvrig er det jo mer utvalg enkelte steder i oslo.

Men hvis jeg fikk vite hvor bianco er så finner jeg kanskje støvlettene jeg ville ha i min størrelse. Og hvis du vet om noeno gode butikker med fine jakker :)

Har lyst på en halvlang kanskje.

Syntes dobbelspente jakker er fine, med store knapper, men de jeg har prøvd er jo ingen form og jeg ser ut osm en mann :(

Gjest LilSweetie
Skrevet
Reiser til Oslo i morgen, og gleder meg til å gå på Zara. Fant mye fint der da jeg var i Praha for 1 1/2 år siden, håper på samme lykke igjen. Noen som vet om de har mye kjolder, type hverdag?

De hadde det hvert fall forrige gang jeg var der (litt over en måned siden)

Jeg så de hadde oppe til 19 som er bra, for da slipper jeg å stresse.

Men jeg vil innom zara, har aldri vært der :)

Ellers kunne jeg tenke meg butikker som vi ikke har i kr.sand.

Forøvrig er det jo mer utvalg enkelte steder i oslo.

Men hvis jeg fikk vite hvor bianco er så finner jeg kanskje støvlettene jeg ville ha i min størrelse. Og hvis du vet om noeno gode butikker med fine jakker :)

Har lyst på en halvlang kanskje.

Syntes dobbelspente jakker er fine, med store knapper, men de jeg har prøvd er jo ingen form og jeg ser ut osm en mann :(

Tror de har sånne jakker på Zara! Og sikkert flere andre steder.

Bianco ligger i Bogstadveien, Oslo City og mange andre steder.

Skrevet

Fet!

Tror jeg skal printe ut kart.

Jeg klarer å gå meg vil de utroligste stedene, og når jeg ikke har så mye tid, gidder jeg ikke bruke tiden å å bare gå gå gå uten å vite hvor jeg er

Skrevet

Har du forresten andre gode tips jeg burde gå? :)

Skrevet

Ok, jeg skal da stikke innom lillevinkel og se på støvletter.. Syns ikke de ser så fine ut på nettet jeg da... Men vet jo at de ser bedre ut når jeg kommer dit. Flere ganger jeg har blitt positivt overrasket!

Ja hva kler jeg. Jeg kler så mangt :ler: Neida, men jeg kan fint gå i svart, grått, hvitt som er veldig mye av nå, ikke så glad i mye lilla, men små detaljer er ok. Jeg har en ganske klassisk stil, men liker å "røffe" opp litt hvis dere skjønner. Jeg har vært på zara for noen uker siden, men jeg er en av de som av en eller annen grunn ikke finner så masse der... Og disse andre kjedebutikkene type hm, popin, voro moda, bik bok osv er ikke de jeg lurer på... Jeg er ute etter andre butikker som kan ha noen av ja gjerne slike kjoler som det blir nevnt over her.. Er det noen som kan anbefale meg ut ifra hva slags stil jeg har, hvis noen skjønt det da.. He he, åååååååå jeg gleder meg masse altså!!! Det blir bare så bra, elsker å gå rundt alene og kose meg med shoppingen!

Jo også en annen ting. Trenger ikke være HM priser, men heller ikke rådyrt. Jeg syns det er nok med 5-600 for en slik kjole f.eks. og 1800 er max når det gjelder støvletter...

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes det høres ut som de kan ha fine ting til deg på Oasis, Silje! :)

Skrevet

oki, da skal jeg på oasis en tur. Hvor i bogstadveien ligger det sånn ca da?

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det ligger ganske langt ned i gaten, nesten ved Hegdehaugsveien, på høyre side av gaten hvis du går fra Majorstuen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...