Tulla2 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 I hurten og sturten kom jeg til å svare ja på et spørsmål om jeg ville bruke Quick time player "fast", mens jeg vil ha media player som den som brukes til vanlig. Hvordan endrer jeg dette? trenger en skikkelig smørbrødliste - har leitet rundt og finner ikke ut av det
Tulla2 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2006 Bør jeg avinnstallere Quick time playeren eller er den "kjekk og ha"?
Gjest prestekrage Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Henger meg på her. Jeg har satt Media Player som standar medieavspiller ( i kontrollpanelet), men dette endrer jeg hver gang jeg må bruke Quicktime til ett eller annet... Super irriterende.... Men for å endre til MediaPlayer som standard gjør i allefall jeg det sånn: Gå inn på kontrollpanelet og finn ikonet "angi Standard program". Gå på egendefinert. Der finner du ett lite utvalg under "medieavspilling". Merk av for MediaPlayer... (så får vi bare håpe dette hjalp deg...)
Nella Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Høyreklikk fila, velg åpne i --->velg program----->velg den spilleren du vil bruke og huk av for bruk alltid valgt program til å åpne denne type filer. Tror det skal funke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå