Gå til innhold

Utro...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på fest forrige helg, uten dama. Det var en skikkelig fyllefest, alle ble drita. Var på nachspiel, og klokken ble 0500 om morgenen, kjempestemning, masse dansing og drikking. Fikk tilbud om å overnatte hos hun som eide huset, ettersom det var umulig med taxi, jeg var dritings og dødstrøtt osv. Dessuten hadde jeg bilen min der (bor ca. 40 minutter unna).

Jeg la meg i senga, sovnet som en stein. Om morgenen kl 0800 våknet jeg av at vertinnen (!!) satt oppå meg og knullet meg. Det var jo godt, og jeg lot som jeg sov videre, mens hun ynket seg og red meg. Til slutt gikk det for meg, og da "våknet" jeg...

Hun unnskyldte seg veldig, dette var "litt flaut" og hun "visste ikke hva som gikk av henne". Vi ble enige om ikke å si noe til noen.

Jeg har jo teknisk sett vært utro, men det var ikke jeg som tok noe initiativ, og dette var ikke noe jeg satte igang.

Jeg tror ikke jeg skal si noe hjemme, men jeg føler meg litt dum, og har dårlig samvittighet. Forteller jeg dette, blir jeg kastet ut sporenstreks.

Jeg har vel egentlig blitt "voldtatt", men det høres/føles tullete ut når jeg er gutt.

Hva skal jeg gjøre videre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror ikke jeg skal si noe hjemme, men jeg føler meg litt dum, og har dårlig samvittighet. Forteller jeg dette, blir jeg kastet ut sporenstreks.

Det er kanskje en grunn til det?

Syns du skal fortelle det som det er til dama di jeg, og la hun ta avgjørelsen om hun vil fortsette å være sammen med deg.

Og om du mener du ble voldtatt, hvorfor stoppet du ikke dama når du våknet da?

Skrevet

Hvis du er 100% sikker på at dama di ikke kommer til å finne ut noe som helst, så IKKE nevn det til henne. Hvis du tror det er en rimelig sjangse for at hun kommer til å finne det ut/se på deg at du holder noe skjult, så er det bedre for henne å høre det fra deg enn en annen person.

PS. Er nok lurest å ikke nevne at du bare lot henne fortsette mens du lata som om du sov.

Skrevet
Det er kanskje en grunn til det?

Syns du skal fortelle det som det er til dama di jeg, og la hun ta avgjørelsen om hun vil fortsette å være sammen med deg.

Og om du mener du ble voldtatt, hvorfor stoppet du ikke dama når du våknet da?

Nei, det var så godt....hun hadde holdt på en stund, og det holdt på å gå for meg. Hjernen er ikke helt normal da vet du, det er rart det der.

Dessuten er det jo litt unaturlig å bruke ordet "voldtekt" når jeg er gutt og er 3 ganger så sterk som henne. Selv om det utvilsomt er voldtekt i straffelovens forstand.

De fleste menn drømmer om denne typen opplevelser, og jeg må innrømme at det - seksuelt sett - var veldig godt og spennende. Dessverre. Men moralsk sett lider jeg.

Skrevet

Først ble du voldtatt

Så oppdaget du det

Du godtok det

ergo så kan du ikke lenger kalle deg voldtatt

Du spørr om du var utro

Ikke med en gang, når du var i "voldtekstfasen"

Når du godtok det, da var du også utro

Om du skal fortelle noe er opp til deg ene og alene

(For min del er det merkelig at du klarer å bli voldtatt, mens du sover. Du skal jo få opp greiene og. Hvis jeg har "tuklet" med min kjære, har han alltid våknet, slik at vi kan ha sex. Men han hadde aldri klart det om han var dødstrøtt og dritings.

Men jeg kan ikke alt om gutters kropp, så dette skal jeg ikke begi meg for mye ut på. )

Skrevet

Først ble du voldtatt

Så oppdaget du det

Du godtok det

ergo så kan du ikke lenger kalle deg voldtatt

Gutter er ofte ville i nikkersen når de er fyllesjuke, og har sovet dårlig. Tror forklaringen kan være at alkohol åpner blodårene.

Dessuten ble TS voldtatt kl 0800, ikke kl. 0500. Da hadde han sovet i 3 timer, og var ikke like dødstrøtt og full.

Det interessante er at den som utførte "voldtekten", dvs. jenta, slipper fri ved å si at hun var "litt flau". Hadde gutten forgrepet seg på jenta i søvne, hadde staten gitt ham 3 års ubetinget fengsel + kr 100.000 i erstatning til jenta.

Det ER forskjell på kvinner og menn !

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Si det til henne! Du må kunne være ærlig. Og dessuten, ikke gå å bær på sånne opplevelser alene, spesielt når du føler deg brukt av denne vertinna.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det interessante er at den som utførte "voldtekten", dvs. jenta, slipper fri ved å si at hun var "litt flau".  Hadde gutten forgrepet seg på jenta i søvne, hadde staten gitt ham 3 års ubetinget fengsel + kr 100.000 i erstatning til jenta.

Om han anmelder henne så kan da hun også bli dømt. Det er da ikke så lenge en dame ble dømt for å ha voldtatt en mann ved å ha oralsex med han mens han sov.

Skrevet

Dette minner jo nokså mye på en sak som var i media for en tid siden..

Uansett: Menn kan bli voldtatt de også, og av og til tenker det lille hodet på egenhånd uten hensyn til det store. Hva akkurat denne episoden kalles sett med lovens øyne vet jeg ikke, siden ts hevder at han våknet - og ikke viste tegn på å mislike handlingen, men lot som at han sov til det gikk for han.

Så: lider du moralsk fordi du (etter å ha våknet) lot en annen enn dama di ha sex med deg, eller lider du moralsk fordi du føler du har vært utsatt for et overgrep?

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg synes du bør teste deg for kjønnssykdommer før du eventuelt har sex med dama di igjen.

Skrevet

Hmmm... Du ville aldri i verden hatt sex med denne jenta dersom du var våken og hun hadde tatt iniativet? Du var søvnig, fyllesjuk og i ferd med å få orgasme, tipper at du ikke tenkte helt klart da nei... ;) Ikke greit i det hele tatt...

Hvis du forteller det til dama di uten å anmelde det så tviler jeg nesten på at hun vil tro deg. Det høres ut som en dårlig unnskyldning. Men hvis du anmelder det så skjønner hun at du mener alvor. Hvis du klarer å leve med den dårlige samvittigheten så kan du jo prøve å la være å fortelle noe, men på en annen side, du ble jo (mis)brukt og kan jo hende at det vil være lurt for deg å snakke med noen om det.

Skrevet

Du er åpenbart ikke blitt tatt med vold. Likevel synes jeg du er blitt seksuelt misbrukt idet du ikke har fått anledning til å ta et bevisst standpunkt til om du ville ha sex med henne før dere hadde det. Hvis du selv hadde fått ta valget, ville du neppe hatt sex med henne, altså utnyttet hun deg.

Skrevet
Dette minner jo nokså mye på en sak som var i media for en tid siden..

Uansett: Menn kan bli voldtatt de også, og av og til tenker det lille hodet på egenhånd uten hensyn til det store. Hva akkurat denne episoden kalles sett med lovens øyne vet jeg ikke, siden ts hevder at han våknet - og ikke viste tegn på å mislike handlingen, men lot som at han sov til det gikk for han.

Så: lider du moralsk fordi du (etter å ha våknet) lot en annen enn dama di ha sex med deg, eller lider du moralsk fordi du føler du har vært utsatt for et overgrep?

Jeg ser jo ikke på dette som et overgrep, egentlig. Som sagt så blir det litt snålt å tenke i de baner når en mann på 100 kg blir pult av en liten dame på 60 kg. Særlig fordi jeg var i en døs og ikke helt oppfattet hva som foregikk før det var altfor sent. Dessuten innrømmer jeg at jeg ble veldig fascinert av å se at hun hadde det så deilig. Det er sterke seksuelle krefter i kvinner også, jeg ble overveldet av det hele.

Det moralske problem i saken er at jeg hadde sex med en annen kvinne.

Jeg tror jeg skal holde kjeft om dette. Og så skal jeg ta en test for å sjekke for evt. kjønnssykdommer. Jeg er ikke interessert i å bli kastet ut av huset og alment fordømt av familie og venner pga. denne episoden, det blir en altfor høy pris å betale. Sannsynligvis blir jeg ikke trodd heller, jeg ender vel som Storeulv og jenta som lille Rødhette.

Gjest Blondie65
Skrevet

Sex med beruset eller bevisstløs person er forbudt ved lov.

Det er ingen tvil om at du ble utnyttet - og jeg tipper at hvis du hadde spurt en del jenter i samme situasjon (våkne av at en eller annen har sex med dem, for "flaut" å drive å stoppe hele greiene, late som man sover, føle seg ekkel, skitten og utnyttet etterpå) så ville de nok kjent igjen følelsene.

Hadde du vært min partner og kommet hjem og fortalt dette - gjerne hele historien (også den delen der du lot som du sov) hadde du blitt trodd. Det hadde kanskje vært et krav at du kom hjem tidligere ved neste fest, men jeg ville ikke lastet deg for dette.

Jeg lurer på hvor vanlig dette er ...

Skrevet
Jeg ser jo ikke på dette som et overgrep, egentlig. Som sagt så blir det litt snålt å tenke i de baner når en mann på 100 kg blir pult av en liten dame på 60 kg. Særlig fordi jeg var i en døs og ikke helt oppfattet hva som foregikk før det var altfor sent. Dessuten innrømmer jeg at jeg ble veldig fascinert av å se at hun hadde det så deilig. Det er sterke seksuelle krefter i kvinner også, jeg ble overveldet av det hele.

Det moralske problem i saken er at jeg hadde sex med en annen kvinne.

Jeg tror jeg skal holde kjeft om dette. Og så skal jeg ta en test for å sjekke for evt. kjønnssykdommer. Jeg er ikke interessert i å bli kastet ut av huset og alment fordømt av familie og venner pga. denne episoden, det blir en altfor høy pris å betale.  Sannsynligvis blir jeg ikke trodd heller, jeg ender vel som Storeulv og jenta som lille Rødhette.

Tror du har en lur løsning der. Men veldig synd hvis du føler dette er en sak du har behov for å gå videre med, men ikke tørr pga hvordan saken skal bli oppfattet!

Skrevet
Om han anmelder henne så kan da hun også bli dømt. Det er da ikke så lenge en dame ble dømt for å ha voldtatt en mann ved å ha oralsex med han mens han sov.

Det stemmer, men denne mannen ble vel utledd av alle andre menn som en idiot og en pingle. Jeg mener: Hvor fælt er det at en dame suger penisen din ? Det er bare fælt hvis dama er grusomt stygg og ekkel, og selv da spiller det forsåvidt liten rolle. Menn har et meget praktisk forhold til slike ting.

Voldtektsbestemmelsene i straffeloven er beregnet på menn som begår overgrep mot kvinner (eventuelt mot andre menn), selv om det jo teoretisk er riktig at også kvinner kan straffes for overgrep mot menn. Men det blir mest teoretisk, fordi mannen neppe kan utsettes for "voldtekt" av kvinnen, ettersom han alltid vil være fysisk sterkere og kan forsvare seg/avverge det hele, hvis han vil.

Skrevet
Det stemmer, men denne mannen ble vel utledd av alle andre menn som en idiot og en pingle. Jeg mener: Hvor fælt er det at en dame suger penisen din ? Det er bare fælt hvis dama er grusomt stygg og ekkel, og selv da spiller det forsåvidt liten rolle. Menn har et meget praktisk forhold til slike ting.

Uenig. De fleste oppegående menn skjønner at den fysiske handlingen som ble utført var deilig, men at samvittighetskvalene etterpå er kjipe. De færreste menn vil imidlertid tro deg hvis du skulle finne på å si at du føler deg krenket av selve sexen.

Skrevet
Tror du har en lur løsning der. Men veldig synd hvis du føler dette er en sak du har behov for å gå videre med, men ikke tørr pga hvordan saken skal bli oppfattet!

Det ligger i kortene at jeg neppe blir trodd her, og at jeg har alt å tape. Dessuten kan det jo tenkes at vertinnen endrer sin historie dersom hun blir konfrontert med dette av min samboer. Kanskje var det vertinnen som sov og jeg som tok henne, eventuelt at det var frivillig sex fra begge parter. Enden på visa blir at jeg ender med kofferten min på gata i skam, samboeren min er ikke typen som aksepterer slinger i valsen. Hun vil mest sannsynlig bli RASENDE fordi jeg har hatt sex med en annen kvinne, helt uavhengig av hvordan det skjedde...

Ja, ja, sånn kan det gå..

Gjest LilSweetie
Skrevet

Når jeg begynte å lese innlegget ditt tenkte jeg at svaret var at du ikke hadde vært utro. Men når du lot som du sov og lot henne holde på også når du våknet, har du ikke oppført deg greit ift kjæresten din. Når det er sagt, har denne jenta overhodet ikke oppført seg greit heller.

Veldig enig med Nigo-San (+test for kjønnssykdommer)

Men siden det er i gråsonen:

Hvis jeg var deg, ville jeg glemt det, holdt kjeft- og aldri dratt på et fuktig nachspiel igjen. Noen sinne.

Skrevet
Når jeg begynte å lese innlegget ditt tenkte jeg at svaret var at du ikke hadde vært utro. Men når du lot som du sov og lot henne holde på også når du våknet, har du ikke oppført deg greit ift kjæresten din. Når det er sagt, har denne jenta overhodet ikke oppført seg greit heller.

Veldig enig med Nigo-San (+test for kjønnssykdommer)

Jeg vet ikke om du tenker helt klart hvis du er delvis i drømmeland, iferd med å få orgasme og situasjonen ikke er truende..?

Det lille hodet (eventuelt klitoris) har i slike situasjoner definitivt overtaket på den kjølige fornuft. Lett å være etterpåklok, men der og da så koker det i systemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...