Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 vanligvis er bh midt på ryggen...i det siste har alle begynte å "skli" høyt opp på ryggen...ikke pent...hva kommer det av?????
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Den er for stor i vidden! Når du kjøper BH skal du måle hvor mange cm du er under brystene, og måle så stramt du klarer, er du 72 går du ned til 70 i omkrets. BH skal alltid sitte like langt nede på ryggen som den gjør under brystet. BH skal ikke holdes oppe av skulderstroppene, da har den en tendens til å skli opp. Når du kjøper BH skal den passe på ytterste hakket. Den vies ut ved bruk, og da kan du flytte kneppingen innover...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Dette visste ikke jeg (ikke trådstarter)...Mine har også begynt å bli høyere opp i ryggen, skal legges til at jeg har slanket meg litt. Da burde jeg kanskje kjøpe meg nye med mindre omkrets og samme cup?
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 BH`en skal faktisk gå nedover bak på midten, lærte jeg av en eller annen Oprah ekspert her......
Gjest allium Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Dette visste ikke jeg (ikke trådstarter)...Mine har også begynt å bli høyere opp i ryggen, skal legges til at jeg har slanket meg litt. Da burde jeg kanskje kjøpe meg nye med mindre omkrets og samme cup? ← Mindre omkrets og større cup. Skålen blir også mindre når omkretsen blir mindre. En 75E har samme skål som 80DD.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Men husk at puppene også kan ha blitt mindre med slankingen.
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Gjør som meg; gå i en undertøysbutikk, få fantastisk hjelp og service! Jeg "så lyset" da jeg oppdaget at jeg har gått med feil BH i alle år. Ikke bare feil størrelse, men jeg har også hatt den på meg feil. Alle jenter burde hatt et personlig BH-kurs! Endret 19. oktober 2006 av aimee
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 hmmmm jeg har et par bher som sitter perfekt på ryggen! mens en annen bh (kjøpt i samme butikk) er enda strammere rundt ryggen men likevel går den høyt opp
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Her er det mange gode tips å hente: http://www.figleaves.com/uk/fitting_room.a...06+13%3A18%3A40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå