Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanligvis er bh midt på ryggen...i det siste har alle begynte å "skli" høyt opp på ryggen...ikke pent...hva kommer det av?????

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Den er for stor i vidden! Når du kjøper BH skal du måle hvor mange cm du er under brystene, og måle så stramt du klarer, er du 72 går du ned til 70 i omkrets.

BH skal alltid sitte like langt nede på ryggen som den gjør under brystet. BH skal ikke holdes oppe av skulderstroppene, da har den en tendens til å skli opp.

Når du kjøper BH skal den passe på ytterste hakket. Den vies ut ved bruk, og da kan du flytte kneppingen innover...

Skrevet

Dette visste ikke jeg (ikke trådstarter)...Mine har også begynt å bli høyere opp i ryggen, skal legges til at jeg har slanket meg litt. Da burde jeg kanskje kjøpe meg nye med mindre omkrets og samme cup?

Skrevet

BH`en skal faktisk gå nedover bak på midten, lærte jeg av en eller annen Oprah ekspert her......

Skrevet
Dette visste ikke jeg (ikke trådstarter)...Mine har også begynt å bli høyere opp i ryggen, skal legges til at jeg har slanket meg litt. Da burde jeg kanskje kjøpe meg nye med mindre omkrets og samme cup?

Mindre omkrets og større cup.

Skålen blir også mindre når omkretsen blir mindre. En 75E har samme skål som 80DD.

Skrevet

Men husk at puppene også kan ha blitt mindre med slankingen.

Skrevet (endret)

Gjør som meg; gå i en undertøysbutikk, få fantastisk hjelp og service! Jeg "så lyset" da jeg oppdaget at jeg har gått med feil BH i alle år. Ikke bare feil størrelse, men jeg har også hatt den på meg feil.

Alle jenter burde hatt et personlig BH-kurs!

Endret av aimee
Skrevet

hmmmm jeg har et par bher som sitter perfekt på ryggen! mens en annen bh (kjøpt i samme butikk) er enda strammere rundt ryggen men likevel går den høyt opp :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...