La Luna Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 31. oktober 2006 men er dette kurs som går via vekterskolen ? dvs ikke noe "smart" som de har funnet ut at de skal starte selv ? ← Var en på kurset mitt som tok det gjennom aetat. Skjønner ikke hvorfor aetat eventuelt skulle starte opp egne kurs, når vekterskolen blir brukt av alle de store firmaene, og er godkjent av justisdepartementet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 31. oktober 2006 #22 Del Skrevet 31. oktober 2006 Var en på kurset mitt som tok det gjennom aetat. Skjønner ikke hvorfor aetat eventuelt skulle starte opp egne kurs, når vekterskolen blir brukt av alle de store firmaene, og er godkjent av justisdepartementet ← he he, atetat/nav har noen merkelige ideer til tider såvidt jeg har forstått så er det kun vekterskolens kurs som er offentlig godkjente så jeg er kun interessert i de kursene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 31. oktober 2006 he he, atetat/nav har noen merkelige ideer til tider såvidt jeg har forstått så er det kun vekterskolens kurs som er offentlig godkjente så jeg er kun interessert i de kursene. ← Hehe, ja, ikke sant Men du, det finnes ikke noen sånne helt nederst på rangstigen-stillinger der du bor da? For de er enklere å få uten vekterkurs, og da kan jo firmaet betale for deg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_minienthe_* Skrevet 1. november 2006 #24 Del Skrevet 1. november 2006 Hehe, ja, ikke sant Men du, det finnes ikke noen sånne helt nederst på rangstigen-stillinger der du bor da? For de er enklere å få uten vekterkurs, og da kan jo firmaet betale for deg etterhvert ← er på yrkesrettet attføring så jeg får det dekket, er derfor jeg er litt usikker på aetat. driver og snoker litt rundt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå