Gå til innhold

Hvordan beskrive Milla-perioden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, definer gjerne hva som gjör/har gjort en periode til "milla-perioden", og begrunn det gjerne med utfyllende svar.

Vil "Milla-perioden" kunne väre et tilbakevendende fenomen?

Og tilslutt - var det göy???

:ler:

Endret av Newt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ligge, tenk om noen skulle laget en slik tråd om deg? Eller kanskje du hadde likt det, litt oppmerksomhet?

Skrevet

Hvis du gidder å søke på Milla eller Minnie, så får du opp tråder som kan forklare deg dette.

Skrevet
La det ligge, tenk om noen skulle laget en slik tråd om deg? Eller kanskje du hadde likt det, litt oppmerksomhet?

he he :ler: , tror du forstår hva jeg mener om du legger litt enkel og vanlig godvilje til. Les om månedens bruker, så kanskje du forstår at "man" blir litt nysgjerrig!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Skjønner at det går an å bli nysgjerrig siden det stadig kommer opp i tråder og sånn. Allikevel ville jeg heller søkt hvis jeg var deg.

Selv var jeg her i den perioden, nettopp blitt medlem, men jeg fikk ikke med meg så mye om det.

Men jeg er jo blond, som kjent også er jeg ikke så veldig intrige-glad ;)

Skrevet
Ja, definer gjerne hva som gjör/har gjort en periode til "milla-perioden", og begrunn det gjerne med utfyllende svar.

Vil "Milla-perioden" kunne väre et tilbakevendende fenomen?

Nei.

Nei.

La spøkelsene ligge, eller bruk søkefunksjonen.

Gjest Alf Kaida
Skrevet (endret)

Milla var ganske artige. De var flinke til å skape interesse rundt ulike myter og historier, de forsvarte løgner med imponerende iver og de var et utrolig engasjert smakspolitikorps.

Dessuten er det noen av dem som drar frem 3 år gamle tråder. I og med at dette skjedde i år, regner jeg med at de gjør det samme i 2009.

Endret av Alf Kaida
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Ja,jeg synes det var ganske morsomt.

Skrevet

Jeg var der en del av perioden, har vært litt av og på KG, så jeg fikk ikke med meg den tragiske slutten. Den tiden jeg var der syntes jeg Milla-perioden var kjempegøy.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere KG-brukere som har vært her i lang tid blir så sure når hun spør.

Jeg vet ikke heller, og det er jo klart jeg er nysgjerrig når jeg leste månedens bruker, og dere for en stund siden laget den tråd om dere kunne le av det hele med "dere vet hvem"

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere KG-brukere som har vært her i lang tid blir så sure når hun spør.

Oppgitte og leie kanskje. Ikke fordi at noen spør, men fordi at 90% av gangene dras dette opp igjen i "stille stunder" for å lage litt oppstyr.

Skrevet

Jeg syns Millaperiodene var morsomme, ihvertfall de fleste av dem. Jeg har alltid hatt sans for krasse diskusjoner, og syns det ble gankse tamt en stund etterpå. Nå hevdet damen iherdig at jeg prøvde å ta hennes plass da jeg var registrert med mitt forrige nick, men så ble jeg snilleEvelina og nå kommer det ingen beskyldninger i så måte...... :sjarmor:

Men jeg savner de heftige debattene som raste på den tiden, syns det blir litt lite moro her uten.

Skrevet (endret)

Jeg skal fortelle dere hvorfor jeg tok "det" opp! Det var fordi jeg nettopp har lest om en nevnt "milla-periode" - og har derfor all legitim rett til å bli nysgjerrig! Det vakke JEG som dro opp dette i dag.

Og jeg tenker för jeg starter en tråd - kjäre söte gjest ;) - det var bare ikke beregnelig å få denne responsen. SHIT!

Endret av Newt
Skrevet
Jeg syns Millaperiodene var morsomme, ihvertfall de fleste av dem. Jeg har alltid hatt sans for krasse diskusjoner, og syns det ble gankse tamt en stund etterpå. Nå hevdet damen iherdig at jeg prøvde å ta hennes plass da jeg var registrert med mitt forrige nick, men så ble jeg snilleEvelina og nå kommer det ingen beskyldninger i så måte...... :sjarmor:

Men jeg savner de heftige debattene som raste på den tiden, syns det blir litt lite moro her uten.

Jeg syntes å sånne er morsomme å lese, og det er jo nettopp derfor vi blir så nysgjerrige:)

Nå vet jeg ikke hva det ble snakket om, og at noen ble sårer aner jeg ikke hvorfor.

Men syntes jo det er leit hvis de ble det, bare de trenger ikke bli sure for de vi "ripper opp" det hele på nytt.

Skrevet (endret)
Jeg syntes å sånne er morsomme å lese, og det er jo nettopp derfor vi blir så nysgjerrige:)

Nå vet jeg ikke hva det ble snakket om, og at noen ble sårer aner jeg ikke hvorfor.

Men syntes jo det er leit hvis de ble det, bare de trenger ikke bli sure for de vi "ripper opp" det hele på nytt.

Altså, folk må regne med å få seg en på trynet hvis de stikker nesen sin frem. Dette er et nettforum, folk her inne er ikke dine ekte venner så det nytter ikke å pipe hvis en eller annen slenger en stygg kommentar.

Heftige tråder vil alltid være de mest leste, de mest interessante.

Endret av Newt
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg synes ikke Milla var morsom. Kunnskapsrik - ja, men hun tråkket virkelig på andre mennesker. Hvor morsomt er det?

Skrevet
:ler: Ja det var tider det. Husker hvordan mange på bryllupsforumet fikk gjennomgå fordi de hadde valgt "feil" brudekjole..
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Newt - forumansvarlig

Skrevet

Akk ja, det var tider det! Jeg synes det var veldig morsomt faktisk! Savner Milla, når jeg tenker meg om! ;)

Skrevet (endret)

Er det sant at milla var satt sammen av flere brukere her?

Er ikke nysgjerrig i det hele tatt... neida... :sjenert:

Endret av pulverheksa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...